רשמית: ישראל תארח את אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בשנת 2022

ג'קי וישניה
ג'קי וישניה | איגוד ההתעמלות בישראל

ההסכם נחתם באסיפה הכללית בסופיה. ג'קי וישניה קיבל תואר כבוד מטעם האיגוד האירופי על פועלו ותרומתו

(גודל טקסט)

בימים אלה נערכת האסיפה הכללית של איגוד ההתעמלות האירופי בסופיה, בולגריה. היום (שבת) קיבלה ישראל את האישור לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בשנת 2022. למעשה, כבר חודשים אירוח האליפות היבשתית בעוד כשנתיים בארץ ידוע, אך היום הגיעה החתימה הרשמית להסכם. זאת תהיה הפעם השנייה בתוך שש שנים בה ישראל תארח את אליפות אירופה שכזכור חולון עשתה זאת ביוני 2016. אגב, באותה תחרות נחשפה מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה לינוי אשרם לקהל האירופי והישראלי בפרט. זה קרה אחרי שנטע ריבקין, המתעמלת האמנותית הבכירה אז נעדרה מהאליפות בשל פציעה ובמקומה הוקפצה אשרם, שהייתה אז שלישית בארץ.

אשרם עצמה תופיע בערב הגאלה המסורתי והיוקרתי של הענף בפעם השלישית ברציפות. מלבדה, ייקחו באירוע שייערך בבילבאו מתעמלות מהטופ העולמי כשהשם הבולט מכולם הוא של אלופת העולם בקרב-רב בשלוש התחרויות האחרונות הרוסיה דינה אברינה. אשרם תבצע בשלושה תרגילים כאשר לצידה תופיע גם המתעמלת הישראלית הצעירה דריה אטמנובה, לראשונה בקריירה. אשרם חשפה הבוקר בחשבון האינסטגרם שלה את כמות ההערצה לה היא זוכה מצד המתעמלות הצעירות והנוכחים באירוע. היא תיעדה כיצד זוכה לקבלת מתנות מצד מעריציה וכמו כן את הגלויות הרבות עליהן חתמה מכל המבקש.

חזרה לאסיפה הכללית בסופיה, שם שמה של ישראל הוזכר פעם נוספת. האיגוד האירופי העניק לג'קי וישניה תואר כבוד מטעמו על פועלו ותרומתו כחבר בוועדה הטכנית של התעמלות המכשירים לגברים בין השנים 1993-2017.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי