איגוד ההתעמלות האירופי אישר: אליפות אירופה 2022 תתקיים בישראל

לינוי אשרם
לינוי אשרם | אריאל שלום

עוד הזדמנות יוקרתית לענף המקומי, שיארח את התחרות הבינלאומית שש שנים לאחר שלינוי אשרם פרצה באליפות שהתקיימה בחולון ב-2016. המתעלמת הבכירה תשתתף בערב גאלה בספרד, ג'קי וישניה קיבל תואר כבוד מטעם האיגוד

(גודל טקסט)

באסיפה הכללית של איגוד ההתעמלות האירופי בסופיה שבבולגריה, שמתקיימת בימים אלו, קיבלה היום (שבת) ישראל את ההסכם הרשמי לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בשנת 2022. לאחר שבשנה האחרונה ניתנה האות לאירוח, קיבלו היום באיגוד הישראלי באופן סופי את האישור להחל בארגון התחרות היבשתית, שתגיע לארץ בפעם השנייה תוך שש שנים. כזכור, חולון אירחה את אליפות אירופה בענף ביוני 2016. בתחרות ההיא לפני שלוש שנים, אגב, נחשפה מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה לינוי אשרם לראשונה לקהל העולמי והישראלי, בפרט עם היעדרה של המתעמלת הבכירה אז, נטע ריבקין.

אשרם עצמה תופיע הערב בפעם השלישית בקריירה בערב הגאלה היוקרתי בענף שמתקיים בבילבאו. מלבדה ייקחו בו חלק הטופ העולמי בענף, כאשר השם הבולט הוא של זוכת מדליית הזהב בקרב-רב שלוש פעמים ברציפות דינה אברינה מרוסיה. אשרם תופיע בשלושה תרגילים ויחד איתה תבצע תרגיל גם המתעמלת הישראלית הצעירה דריה אטמנובה, עבורה מדובר באירוע ראשון מסוג זה בקריירה. אשרם חשפה בסטורי בפרופיל האינסטגרם שלה את כמות ההערצה לה היא זוכה מצד המתעמלות הצעירות שהגיעו לאירוע, ומבקשות את חתימתה על גלויות. כמו כן, היו כאלה שנתנו לה מתנות.

חזרה לאסיפה הכללית בסופיה, שם שמה של ישראל הוזכר פעם נוספת. תואר כבוד מטעם האיגוד האירופי הוענק לג'קי וישניה על מפעלו ותרומתו כחבר בוועדה הטכנית של התעמלות המכשירים לגברים בין השנים 1993-2017.

ג'קי וישניה מקבל את הפרס (איגוד ההתעמלות בישראל)
ג'קי וישניה מקבל את הפרס (איגוד ההתעמלות בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי