תחלואני זכה במרתון טבריה, דויטש שוב ניצחה בנשים

מלקה תחלואני
מלקה תחלואני | sportphotography

מעל 7000 רצים השתתפו, ביניהם ירדנים באישור המלך. כאלוף ישראל הוכתר אמיר רמון (2:25.40), שהגיע כ-11 דק' אחרי המנצח. האלופה שמרה על תוארה ושברה שיא אישי כשהגיעה לקו הסיום אחרי 2:32.26

(גודל טקסט)

המדורה ה-43 של מרתון טבריה נערכה הבוקר (שישי) בהשתתפות מעל 7000 רצים מ-35 מדינות בעולם, ובסיומו זכו בתואר מלקה תחלואני במרתון הראשון שלו ובנשים עשתה זאת ברכה (ביטי) דויטש, שגם שברה את שיאה האישי.

תחלואני זכה בתואר אלוף מרתון טבריה ה-43 לאחר שעצר את השעון אחרי שעתיים, 14 דקות ו-55 מאיות ובתואר אלוף ישראל זכה אמיר רמון שהגיע לקו הסיום כעבור 2:25.40 שעות – תחלואיני אינו מחזיק עדיין באזרחות ישראלית ועל כן לא יכול היה לזכות בתואר האלוף המקומי. 

בנשים, דויטש שברה את שיאה ושמרה על תוארה כאלופת ישראל בפעם השנייה ברציפות הודות לזמן של 2:32.26 שעות. הרצה החרדית הודיעה לאחרונה שגם אם תקבע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הקרוב, היא לא תיקח חלק בתחרות משום שהיא תיערך ביום שבת.


אלופה שנתיים ברציפות. ברכה ביטי דויטש (ענת מחנאי)

מרתון "Winner" טבריה, הידוע ברחבי העולם גם כ-Sea of Galilee Marathon, פתח את עונת המרתונים הבינלאומיים לשנת 2020 ועוד לפני ההזנקה היה זה ראש עיר קון קובי שבירך: "המרתון הראשון בישראל (משנת 1977), שסלל דרך לענף ולתרבות הריצה בארץ, מזמן לרצים אצלנו מסלול שטוח ומהיר, ריצה לצד נופי הכנרת וההרים הירוקים סביב לה וחגיגה שלא נפסקת לאורך 42.2 ק"מ. המרתון השנה מתוכנן בסמוך לטיילת על שפת הכנרת, כך שלכל הרצים ובני משפחותיהם מצפה חוויה ייחודית נוספת, ססגונית יותר שתתפרס על פני כמה ימים ברחבי העיר ותעניק חגיגה ספורטיבית שלמה לרצים ולבני משפחותיהם". 

מאחורי מרתון ווינר טבריה, הוותיק בישראל כאמור, עומד שיתוף פעולה בין השותפים חברת מרתון ישראל, עירית טבריה, טוטו וינר, איגוד האתלטיקה, הפועל, משרד התיירות ומשרד הספורט. השנה אירח המרתון לראשונה משלחת רצים מירדן, שהגיעה לישראל באישורו של מלך ירדן, כדי לקחת חלק באירוע הבינלאומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי