ישראל זכתה בטורניר כדורמים לנשים אחרי 12:15 בגמר על סרביה

נבחרת הנשים בכדורמים
נבחרת הנשים בכדורמים | באדיבות איגוד הכדורמים

זאת הייתה חזרה כללית מוצלחת לבנות הנבחרת, שבוע לפני אליפות אירופה, תוך שהיא גוברת על שלוש נבחרות שיופיעו ביורו 2020 בבודפסט החל מיום ראשון הקרוב

(גודל טקסט)

חזרה כללית מוצלחת לנבחרת כדורמים הנשים של ישראל, שזכתה היום (שני) בטורניר ידידותי בסרביה, שבוע לפני אליפות אירופה, תוך שהיא גוברת על שלוש נבחרות שיופיעו ביורו 2020 בבודפסט החל מיום ראשון הקרוב. 

ישראל ניצחה בגמר את המארחת סרביה 12-15 וזאת כשהיא רק עם מחליפה אחת על הספסל מכיוון שמספר שחקניות מחלימות מווירוס ונאלצו לנוח. במשחקי מוקדמות הטורניר ניצחו הסרביות את ישראל 10-11, אבל היום היו אלה השחקניות בכחול-לבן שהניפו את הגביע בתום הגמר. לפני כן גברו החניכות של דימיטריס מברוטאס על סלובקיה 9-10 והביסו את גרמניה 7-18. ישראל וגרמניה משובצות לאותו בית באליפות אירופה, ואילו סרביה וסלובקיה בבית המקביל. ביורו הקודם סיימה ישראל עשירית. 

בתום הטורניר ומחנה האימון תצא הנבחרת לבודפסט, וביום ראשון היא תפגוש את הולנד החזקה, לשעבר האלופה האולימפית. נבחרות חזקות נוספות בבית 2 הן ספרד ואיטליה, ואילו ישראל תנסה להקדים לפחות את גרמניה וצרפת על מנת לרשום היסטוריה ולהעפיל לרבע הגמר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי