מדליית זהב לנוי דריהן באוסטרליה, יואב עומר זכה בכסף

נוי דריהן
נוי דריהן | איגוד השייט

גולשת הרוח שבה לסגל הארד האולימפי בזכות ההישג ב"שיוט מלבורן", התחרות המהווה הכנה אחרונה לאליפות העולם בחודש הבא. מוריס סיימה רביעית בנשים, ראובני רביעי בגברים

(גודל טקסט)

הישג נאה לגולשים הישראלים הבוקר (שלישי) באוסטרליה. נוי דריהן זכתה במדליית הזהב של "שיוט מלבורן" ויואב עומר סיים על הפודיום עם מדליית כסף, בתחרות המהווה את ההכנה האחרונה לפני אליפות העולם בעוד חודש באוסטרליה, תחרות הקריטריון האולימפי האחרונה לקביעת נציגי ישראל לטוקיו 2020 בגלשני רוח.

דריהן מהפועל אילת הפגינה יכולת מצוינת כבר מהיום הראשון בו ניצחה בכל שלושת השיוטים ובסך הכל ניצחה ב-8 מתוך 15 שיוטי התחרות, כשהיא מקדימה את האלופה האולימפית שרלין פיקון הצרפתיה בשבע נקודות ואת צ'אן מהונג קונג בפער ענק של 24 נקודות. ההישג של נוי דריהן חידש את מקומה בסגל הארד האולימפי.

גם מאיה מוריס מהפועל שדות ים, שניצחה בשניים משלושת השיוטים היום, סיימה תחרות מצוינת שהסתיימה עבורה עם המקום הרביעי. נגה גלר מהרצליה סיימה שביעית ואילו קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת העולם 2019, פתחה את התחרות ופרשה ביום השני כי לא חשה בטוב.

בגברים, כאמור זכה יואב עומר משדות ים במדליית כסף. הוא סיים במרחק של שמונה נקודות מהמנצח, טום סקווירס הבריטי, והקדים בארבע נקודות את טומיזאווה היפני. תום ראובני מהרצליה דורג רביעי, אופק אלימלך מאילת חמישי, יואב כהן משדות ים תשיעי וסער מינץ מהרצליה סיים במקום ה-11.


יואב עומר והזוכים (באדיבות איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי