מיכל טוקר קבעה שיא ישראלי לנשים בקפיצה במוט

מיכל טוקר ומאמנה
מיכל טוקר ומאמנה | אדם פרידמן

האתלטית ממכבי תל אביב קפצה לגובה של 4.11 מטרים בתחרויות גביע החורף באתלטיקה הנערכות בימים אלה. מאמנה רומן קוגן אמר :"אני גאה במיכל, ואין לי ספק שהתוצאות ימשיכו להגיע".

(גודל טקסט)

שיא ישראלי חדש לנשים בקפיצה במוט נקבע היום (שבת) על ידי מיכל טוקר ממכבי תל אביב בתחרויות גביע החורף באתלטיקה הנערכות בימים אלה – 4.11 מטרים. טוקר ניסתה לקפוץ לגובה של 4.20 מטרים, אך פסלה בכל ניסיונותיה.

טוקר הייתה מרוצה מהשיא שקבעה ואמרה: "אני שמחה וגאה לשבור את השיא האישי פעם נוספת , זה שהוא השיא הישראלי זה בונוס מתוק. אני עובדת קשה ואמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שיראו את זה בתוצאות". רומן קוגן מאמנה של טוקר אמר :"אני גאה במיכל, ואין לי ספק שעם עבודה קשה, התוצאות ימשיכו להגיע".

עוד באתלטיקה, אתמול בלילה (שישי) דיאנה ויסמן לקחה חלק בסבב התחרויות העולמי באולמות של ה-iaaf, הפעם בקרלסואה שבגרמניה. ויסמן התחרתה בריצת ה-60 מטרים ובשלב המוקדמות היא סיימה בזמן של 7.33 שניות, התוצאה השישית בטיבה. בשלב הגמר היא עצרה את השעונים על אותו זמן, מה שהספיק למקום החמישי הכללי. הזמן הזה הוא תוצאת השנה של ויסמן, אשר הייתה רחוקה מאית אחת משיאה האישי והלאומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי