מוסקבה: נבחרת ההתעמלות האמנותית זכתה במדליית ארד

בנות הנבחרת והמאמנות
בנות הנבחרת והמאמנות | באדיבות איגוד ההתעמלות

המדליה הושגה בתום יומיים בגרנד פרי. זו התחרות הבינלאומית הראשונה לשנת 2020 כאשר השיא יהיה בטוקיו בעוד כחצי שנה. רוסיה (זהב) ובלארוס (כסף) הקדימו את הישראליות

(גודל טקסט)

בתום יומיים של תחרות בגרנד פרי מוסקבה, זכתה הערב (שבת) נבחרת ההתעמלות האמנותית במדליית ארד בקרב-רב. זו התחרות הבינלאומית הראשונה לשנת 2020 כאשר השיא יהיה בטוקיו בעוד כחצי שנה. אתמול הנבחרת סיימה עם ציון של 29.45 נקודות במוקדמות תרגיל הכדורים ומוקמה רביעית. בתרגיל התחרו שי בן רובי, יוליאנה טלגין, קארין וקסמן, נטלי רייץ ויאנה קרמרנקו. במוקדמות התרגיל המעורב שנערך היום זכתה הנבחרת לציון של 27.950 נקודות. בתרגיל התחרו אופיר דיין, נטלי רייץ, קארין וקסמן, שי בן רובי ויאנה קרמרנקו.

היא מוקמה שלישית וכאמור עלתה על הפודיום כשבלארוס (61.25 נקודות) ורוסיה (64.25 נקודות) מקדימות אותה עם מדליית כסף וזהב בהתאמה. הנבחרת של אירה ורחלי ויגדורצ'יק ונועה קדוש קיבלה סך הכל 57.4 נקודות. מחר יתקיימו הגמרים על כל מכשיר בנפרד.

בהתמודדות האישית, אף על פי שהאחיות אברינה הרוסיות התחרו, לינוי אשרם והצוות שלה החליטו לא להתחרות. בחודש שעבר סיפרה אשרם שהיא יחד עם מאמנותיה איילת זוסמן ולנה קופילנקו מחברות את התרגילים לשנה האולימפית, שכן כל תחילת עונה מחייבת הרכבת תרגילים מחדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי