דריהן הסתפקה בארד, ספיצ'קוב תייצג את ישראל באולימפיאדה

נוי דריהן, לי קורזיץ
נוי דריהן, לי קורזיץ | איגוד השייט

הגולשת הייתה חייבת לסיים במקום הראשון באליפות העולם על מנת לזכות בכרטיס, אך סיימה רק במקום התשיעי בשיוט המדליות לאחר עימות בינה לבין יריבתה, שזכתה בכרטיס לטוקיו. צוברי סיים רביעי

(גודל טקסט)

אליפות העולם בגלישת רוח בסורנטו אוסטרליה ננעלה היום (בלילה בין שישי לשבת), כאשר בתום שיוט המדליות הדרמטי נקבע כי קטי ספיצ'קוב תיסע לטוקיו כנציגה הישראלית לאחר שנוי דריהן זכתה במדליית ארד. אצל הגברים, שחר צוברי פספס במקום אחד את הפודיום.

דריהן, שהובילה עד אתמול את התחרות, ידעה שעליה לסיים בראש הפודיום כדי לעקוף את ספיצ'קוב ולהיות הנציגה של ישראל במשחקים האולימפיים. כזכור, באיגוד השייט החליטו שההכרעה לגבי זהות הנציגה, אף על פי הנקודות הרבות שצברה ספיצ'קוב לאורך הקמפיין, תשתנה במידה ובאליפות העולם הזו אחת מהגולשות האחרות תזכה במדליית זהב. השתיים הגיעו לשיוט המדליות כאשר דריהן יודעת שעליה לעקוף את ההולנדית ליליאן דה חוס וספיצ'קוב יודעת שזו ההזדמנות האחרונה שלה למנוע מיריבתה לקחת לה את הכרטיס ליפן, שעד פיצוץ פרשת 'יחסי מרות', כפי שכינה איגוד השייט את מערכת היחסים של ספיצ'קוב עם מאמן הנבחרת לשעבר פייר לוקט, היה בכיס שלה בשל התוצאות וההישגים שרשמה.

במהלך הזינוק השתיים מצאו את עצמן בתוך מריבה שאף התפתחה לצעקות, מה שגרם לכך שדריהן בת ה-21 תיענש, תצא אחרונה ובכך תצטרך להדביק את הפער מיריבותיה. כמובן שהמשימה הפכה להיות קשה יותר עבור דריהן, שבסופו של דבר סיימה את שיוט המדליות רק במקום התשיעי וזכתה במדליית הארד. ספיצ'קוב, שסיימה עשירית ואחרונה, סיימה במקום השישי הכללי.

הדרמה שקרתה אצל הנשים מזכירה את הימים בהם לשחר צוברי, שהבטיח אתמול את העפלתו למשחקים אולימפיים רביעיים ברציפות, הייתה יריבות מרה וארוכה עם נמרוד משיח. צוברי עצמו סיים במקום הרביעי הכללי, מקום אחד מהפודיום, כשאת שיוט המדליות הוא סיים במקום השישי. צוברי אף הספיק לעלות פוסט לאינסטגרם שלו בו סיכם את התחרות: "אחרי שבוע אינטנסיבי באוסטרליה, אליפות העולם הייתה ברמה גבוהה. סיימתי במקום הרביעי. זה היה קרוב, אבל לא מספיק בשביל מדליית הארד. שמח מאוד שהעפלתי למשחקים האולימפיים בפעם הרביעית ושאני ממשיך להילחם בטופ העולמי”.תום ראובני סיים את השיוט במקום העשירי וכך סיים במקום העשירי הכללי.


דריהן על הפודיום באוסטרליה (איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי