מדבדב העפיל לגמר גביע העולם בהתעמלות מכשירים

אנדריי מדבדב
אנדריי מדבדב | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

למרות שזו אחר זו מתבטלות ליגות ותחרויות, ספורטאים רבים מהעולם כבר הגיעו לבאקו, שם הכל נערך כרגיל, וסגן אלוף אירופה יתמודד בראשון בגמר אחרי שהשיג ציון ממוצע של 14.666 בתרגיל שולחן הקפיצות

(גודל טקסט)

זו אחר זו מתבטלות הליגות השונות והתחרויות ברחבי העולם בשל נגיף הקורונה המתפשט. איגוד ההתעמלות אמנם הוציא אתמול הודעה בנוגע לעוצר השתתפות בתחרויות בחו"ל, אך כמו שפרסמנו בתחילת השבוע – אנדריי מדבדב, אלכס מיאקינין וכן ספורטאים רבים מהעולם כבר הגיעו לבאקו לגביע העולם בהתעמלות מכשירים, ולכן התחרות נערכה היום (שישי) כרגיל כשמדבדב העפיל לגמר.

מדבדב, שבעוד כחודש יחגוג 30, עדיין מחפש את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו. לעומת אלכס שטילוב וארטיום דולגופיאט, חבריו לנבחרת, הוא לא הצליח לעשות זאת במסגרת אליפות העולם שנערכה באוקטובר וכעת הדרך היחידה שנותרה היא דרך גביעי העולם. השיטה של התחרויות היא צבירת כמה שיותר נקודות, שמגיעות דרך התברגות בפודיומים. ככל שהמתעמל יסיים יותר גבוה – כך הוא יקבל יותר נקודות. לפני כשבועיים הצליח סגן אלוף אירופה לזכות במדליית ארד בגביע שנערך במלבורן וכעת ינסה לעשות זאת שוב לאחר שסיים את המוקדמות במקום השני.

הציון הממוצע של מדבדב בתרגיל שולחן הקפיצות הוא 14.666 נקודות, כאשר בקפיצה הראשונה השיג 14.566 נקודות ובקפיצה השנייה השיג 14.766 נקודות. הגמר ייערך ביום ראשון. למעשה, כרגע מדבדב הוא הספורטאי הישראלי היחיד שפעיל.

אלכס מיאקינין התחרה בשני מכשירים ולא העפיל לגמרים. בתרגיל המתח סיים במקום ה-14 עם 12.566 נקודות ובתרגיל סוס הסמוכות סיים במקום ה-13 עם 13.166 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי