בכפוף להנחיות: פעילות הספורט ההישגי תימשך במכון וינגייט

מכון וינגייט. יהפוך למכון לאומי
מכון וינגייט. יהפוך למכון לאומי | צילום: ויקיפדיה

המכון הלאומי למצוינות בספורט נערך לפעול במתכונת מיוחדת על פי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות. האקדמיה, בית הנבחרות, שירותי ההסעדה ופעילויות הפנאי ייפסקו מידית

(גודל טקסט)

מכון וינגייט נערך לאפשר את המשך הפעילות של הנבחרות הלאומיות והאיגודים הפעילים במכון בכפוף להנחיות של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט. בעקבות ההנחיות החדשות והודעת ראש הממשלה, משרד הבריאות והמטה לביטחון לאומי, התכנסה היום (א') הנהלת המכון הלאומי למצוינות בספורט, מכון וינגייט, והחליטה כי כלל המתקנים לרבות האולמות, האצטדיון, הבריכה הלאומית ועוד, יהיו פתוחים לטובת הספורטאים ההישגיים, שיהיו מעוניינים להמשיך את אימוניהם בכפוף להנחיות משרד הבריאות והנחיית מנכ"ל משרד התרבות והספורט ועל פי השיקולים המקצועיים של צוותי האימון והנהלות האיגודים.

בנוסף, החליטה הנהלת מכון וינגייט כי על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך, האקדמיה למצוינות בספורט תפסיק את פעילותה. באקדמיה נמצאים כ-160 ספורטאים וספורטאיות בגילאים 18-12 המתאמנים במגוון רחב של ענפים, השוהים בתנאי פנימייה מלאים בווינגייט ולומדים בבית הספר האזורי "בית החינוך המשותף – חוף השרון" בשפיים. כמו כן, בית הספר למאמנים ומדריכים במכון וינגייט, העוסק בהכשרת מאמנים ומדריכים, נערך בימים אלו לתת מענה למערך לימודים באופן מקוון.

עוד הוחלט במסגרת ישיבת החירום של הנהלת מכון וינגייט היום, כי צוות מצומצם של המרכז לרפואת ספורט ומחקר ימשיך לתת טיפולים ותמיכה מקצועית לספורטאים ההישגים בהתאם לצרכיהם. "בית הנבחרות" המשמש כמלונית לספורטאים וגם מסעדת המכון ייסגרו ותצומצם פעילות כוח האדם של עובדי המכון. כל פעילות הפנאי במועדון הספורט במכון לטובת הציבור הרחב תיסגר עפ"י הנחיות משרד הבריאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי