הוועד האולימפי הכריז: "מחויבים לקיום המשחקים בטוקיו 2020"

הוועד האולימפי הבינלאומי
הוועד האולימפי | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

בזמן שתחרויות נדחות בזו אחר זו בכל ענפי הספורט, הוועד האולימפי הבינלאומי אישר כי בשלב זה ההכנות לקראת הקיץ נמשכות כמתוכנן: "אין צורך בקבלת החלטות דרסטיות"

(גודל טקסט)

בזמן שכל ענפי הספורט בעולם מושבתים והתחרויות הגדולות בעולם נדחות בזו אחר זו, מיורו 2020 בכדורגל שהיום רשמית הוזז לקיץ 2021 ועד הגרנד סלאם הבא בטניס, הרולאן גארוס שם המארגנים הכריזו על דחייתו מחודש מאי הקרוב לספטמבר, הוועד האולימפי הבינלאומי מתעקש שבשלב זה אין שום כוונה לדחות את המשחקים האולימפיים בטוקיו.

היום (שלישי) נערכה פגישת וידאו בין ראשי הוועד האולימפי ומשם יצאה הסכמה גורפת על כך שיש להמשיך את ההכנות לקראת המשחקים האולימפיים כמתוכנן, למרות התפשטות נגיף הקורונה בעולם.

בהודעה שפורסמה על ידי הוועד האולימפי נכתב בין השאר כי "זהו מצב חסר תקדים לכל העולם. מחשבותינו הן עם כל אלה שנפגעו מהמשבר ואנו מביעים את תמיכתנו בחברה שמנסה לעשות את הכל כדי לעצור את הנגיף. המצב כמובן משפיע גם על ההיערכות למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, אבל אנו מאשרים כי הוועד האולימפי מביע את מחויבותו המלאה לקיום המשחקים האולימפיים טוקיו 2020. נותרו ארבעה חודשים עד פתיחת המשחקים ואין שום צורך בקבלת החלטות דרסטיות ובשלב זה כל הודעה אחרת היא בגדר ספקולציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי