עוד לפני החלטת איגוד השייט: גור שטיינברג התפטר מתפקידו

גור שטיינברג
גור שטיינברג | עדי אבישי

אחרי שעמד לשימוע והיה מועמד לפיטורים עקב התערבותו בפרשת דריהן-ספיצ'קוב, מאמן נבחרת הגברים בגלישת רוח החליט לסיים את דרכו. האיגוד מסר: "צר לנו שכך נהג"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת הגברים של ישראל בגלישת רוח, גור שטיינברג, החליט להתפטר היום (רביעי) מתפקידו. שטיינברג היה מועמד לסיים את דרכו באיגוד השייט בעקבות התערבותו בפרשה בין הגולשות נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב ועמד לשימוע לפני כשלושה שבועות, אך בסופו של דבר הוא החליט שלא לחכות לפסיקת האיגוד בעניינו.

מאיגוד השייט נמסר: "לפני כחודש זומן שטיינברג לשימוע בעקבות שורה של התבטאויות פומביות חוזרות ונשנות נגד איגוד השייט, וזאת בניגוד מוחלט לסעיף מיוחד בחוזה העסקתו ולמרות שהתבקש עוד קודם לכן לחדול מביקורת פומבית נגד האיגוד המעסיק אותו. על כן נוהל שימוע בעניין הכוונה לפטר את גור, על רקע הפרה יסודית וחמורה של הסכם העסקתו, והעניין אף נדון בהנהלת האיגוד. במקביל להליך השימוע, האיגוד היה נכון לשקול חלופות נוספות, אשר ישאירו את גור בתפקידו, ואף פנה אל גור בהצעות אשר נדחו על ידו. עוד טרם קיבל האיגוד את החלטתו הסופית בעקבות השימוע, העביר גור מסר לפיו החליט להביא לסיום את עבודתו באיגוד ואף הזדרז להוציא הודעה לתקשורת על כך. צר לנו שכך נהג".

אמנם המשחקים האולימפיים בטוקיו נדחו לקיץ 2021, אך משמעות סיום דרכו של שטיינברג היא ששחר צוברי, נציג נבחרת הגברים, יגיע לאולימפיאדה הרביעית בקריירה שלו עם מאמן חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי