דיווח: ג'ניפר לופז ואיי רוד במגעים לרכישת ניו יורק מטס

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגס
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגס | Dia Dipasupil/Getty Images

האם כוכבת העל והארוס שלה בדרך להשתלט על קבוצת הבייסבול? בארה"ב נטען כי הם מנהלים מגעים עם משפחת ווילפון ומחפשים משקיעים נוספים כדי לממן את העסקה

(גודל טקסט)

קשה להאמין שיש אחד שלא מכיר את הזמרת, הרקדנית והשחקנית ג'ניפר לופז, אבל מסתבר שהיא אוהדת שרופה של בייסבול – ובקרוב מאוד גם ייתכן שהיא לא תהיה בעלי הניו יורק מטס!

לפי הפרסומים הלילה (שלישי) בארצות הברית, ג'ניפר לופז והארוס שלה אלכס רודריגס, בעברו מכוכבי ליגת הבייסבול בארצות הברית שידוע בעיקר בכינויו "איי רוד", נמצאים במגעים לרכישת המטס בסיוע בנק ההשקעות ג'יי פי מורגן צ'ייס, לאור העובדה שהשניים לא יוכלו להחזיק לבדם קבוצת ספורט מקצוענית בארצות הברית.

הבעלים הנוכחיים של ניו יורק מטס הם משפחת ווילפון, שכבר בשנה שעברה הצהירה על רצונה למכור את מרבית ממניותיה בקבוצה. הם היו על סף סיכון עם המיליארדר סטיב כהן, אולם העסקה שמוערכת בכ-2.6 מיליארד דולר נפלה. 

לופז ורודריגס מוערכים בכ-700 מיליון דולר, לאורך השנים תמיד דורגו על ידי "פורבס" כשניים מהמשתכרים הגבוהים ביותר בתחום הספורטאים והידוענים. עם זאת, הם כמובן לא יוכלו לרכוש את הקבוצה לבדם, אך בזכות מעמדם סביר שיצליחו לגייס לא רק משקיעים, אלא גם כוכבים גדולים מענף הבייסבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי