גור שטיינברג: "כך הושגה הפריצה של גל פרידמן למדליה אולימפית"

גל פרידמן
גל פרידמן | Gettyimages

בפעם הראשונה בישראל תתקיים תחרות שייט רשמית עם הדגמים האולימפיים החדשים בהם יתחרו לראשונה במשחקים האולימפיים פריז 2024: "הכיוון הינו לשלב את גולשי הנוער כך שיוכלו להצטרף לנבחרת"

(גודל טקסט)

מועדון הפועל שדות ים יארח בשישי ושבת (החל מ-11 בבוקר) את התחרות בה מיטב ספורטאי נבחרות הגלישה של ישראל, נשים וגברים, יתמודדו על גלשן הפויל שיחליף את דגם ניל פרייד עליו גלשו במשחקים האולימפיים החל מבייג'ין 2008, עמו זכה שם שחר צוברי במדליית הארד, ואשר עליו יתמודדו בפעם האחרונה בטוקיו 2021.

דגם אולימפי חדש נוסף שייחנך בפריז הוא הקייט פויל – גלשן עפיפון (מצנח), וגם עמו יתחרו בסוף השבוע בשדות ים. שני הדגמים החדשים אטרקטיביים במיוחד לקהל וידידותיים יותר לצופה מאשר הדגמים הקודמים.

איגוד השייט עסוק אמנם בימים אלה בעיקר בהכנות לטוקיו, אבל התחרות המיוחדת אותה מארגן המועדון בשדות ים היא ניסוי כלים ויריית פתיחה להכנות ארוכות הטווח לפריז, הן לסגל האולימפי והן לצעירי הענף, חלקם מדליסטים בינלאומיים בניל פרייד.

גור שטיינברג, מאמן נבחרת הגברים בגלישה: "הניסיון מראה שהחלפת הגלשן אולימפי זו הזדמנות מעולה ובתנאי שנכנסים מהר לדגם החדש. כך הושגה הפריצה של גל פרידמן למדליה אולימפית על מיסטראל באטלנטה 1996 ובעקבותיו גם המדליה של צוברי על ניל פרייד בבייג'ין 2008. הכיוון הינו לשלב את גולשי הנוער כך שיוכלו להצטרף לנבחרת האולימפית ולהידחף לצמרת העולמית על גלשן הפוייל האולימפי החדש".

"הניסיון מראה שהחלפת הגלשן אולימפי זו הזדמנות מעולה ובתנאי שנכנסים מהר לדגם החדש". גור שטיינברג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי