לצד מסי ופיאניץ': מי הפרצוף המפתיע על עטיפת PES?

מיראלם פיאניץ' פרו אבולושן
מיראלם פיאניץ' פרו אבולושן | טוויטר

הוא שותף ב-16 משחקי ליגה בלבד בעונה החולפת ואפילו לא התברג כשחקן הרכב, אך קיבל את הכבוד שבעבר זכו לו כוכבים כמו פיליפה קוטיניו ולואיס סוארס. גלו מי נבחר על ידי חברת KONAMI

(גודל טקסט)

קשר מנצ'סטר יונייטד סקוט מקטומיניי יופיע על העטיפה של 'פרו אבולושן 2020', שייצא לשוק ב-10 בספטמבר. למרות שהסקוטי הבינלאומי סומן כהבטחה גדולה והיה אחד המועדפים על ידי המאמן לשעבר ז'וזה מוריניו, הוא עדיין לא הצליח להתברג כשחקן הרכב בשורות השדים האדומים, מה שמעלה תהיות לגבי בחירתו על ידי חברת Konami.

מקטומיניי ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג במאי 2017 ומאז שותף בפחות ממחצית המשחקים של מנצ'סטר יונייטד בשתי העונות האחרונות. אשתקד הוא הבקיע שני שערים, בעונה מאכזבת ברמה הקבוצתית, שהגיעה רק למקום השישי באנגליה.

בנוסף לקשר, על עטיפת משחק הוידאו יופיעו פרצופים מוכרים יותר: אלה של ליאו מסי, מיראלם פיאניץ' וסרז' גנאברי. פיליפה קוטיניו, שהופיע בה ב-2019 ורשם עונה חלשה למדי, לא יככב בגרסה הנוכחית, כמו גם לואיס סוארס שעיטר את האריזה ב-2018.



Here it is! The OFFICIAL reveal of our Global cover for #eFootballPES2020, which launches on September 10th! pic.twitter.com/er682J68ku

— eFootball PES (@officialpes) July 30, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי