UFC

חזר ובגדול: מקגרגור ניצח את סרוני תוך 40 שניות בלבד

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | Steve Marcus/Getty Images

"עשיתי היסטוריה!", הכריז הלוחם האירי (31) שהגיע לקרב לאחר היעדרות בת 15 חודשים אך לא הותיר סיכוי ליריבו בקרב של קטגוריית משקל קל-בינוני

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור ממשיך לכתוב את שמו בהיסטוריה באותיות של זהב. הוא הגיע לקרב לאחר היעדרות בת יותר מ-15 חודשים, מאז נכנע בסיבוב הרביעי לחביב נומגומדוב. בחודש מרץ הוא אף הודיע על פרישה. "אני רוצה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי", אמר השבוע. "כולם רוצים שהם רוצים לראות את קונור הוותיק, זה שנלחם בשנת 2016. אני מרגיש שאני במקום טוב מזה, מיומן יותר, מנוסה יותר". וזה מה שקרה.

"עשיתי היסטוריה הלילה!", סיפר בגאווה למגזין ה-UFC. הלוחם האירי בן ה-31, היחיד שהחזיק בו-זמנית בתואר אלוף העולם בשתי קטגוריות משקל נפרדות, גבר הלילה (בין שבת לראשון) על דונלד "קאובוי" סרוני בקרב המרכזי של אירוע UFC 246 בקטגוריית משקל קל-בינוני. הקרב הוכרע תוך 40 שניות בלבד באחת מההופעות המזהירות בקריירה שלו לעיני הקהל המופתע בלאס וגאס.

מקגרגור פגע ביריבו עם יד שמאל, הוסיפו מכות בכתפיים וסרוני החל לדמם באפו. בהמשך בעט בראשו והפיל אותו. סרוני ניסה להגיב ושלח בעיטה גבוהה אבל קונור תפס אותו וזרק אותו לאחור וזה מה שהוביל לסיום.


קונור מקגרגור מביס את דונלד סרוני  (Steve Marcus/Getty ImagesI)

כשהוא עטוף בדגל אירי שאג: "כתבתי את שמי בהיסטוריה, עשיתי היסטוריה עבור העם האירי וגם בשביל אמא שלי". "דונלד מחזיק בשיא של הכי הרבה נוק אאוטים בבעיטות ראש כך שאני כל כך שמח לנצח אותו בדרך הזו בעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי