UFC

חביב לא ייקח חלק באירוע המרכזי, פרגוסון מול ג'ייצי

טוני פרגוסון
טוני פרגוסון | Harry How / Staff

רשמית: האירוע ייערך ב-18.04, אך טרם פורסם היכן. לפי ESPN, בחוף המערבי של ארה"ב. האלוף אינו יכול לצאת מרוסיה ולא ישתתף: "היו לי תכניות וציפיות, אבל הסיטואציה הזו לא בשליטתי".

(גודל טקסט)

אין ספורט? תפתחו יומנים, כי עכשיו זה רשמי. האירוע המרכזי של ה-UFC ייערך ללא האלוף חביב נורמגומדוב, שלא יכול לצאת מרוסיה שנמצאת בהסגר בגלל נגיף הקורונה. כידוע, נורמגומדוב היה אמור להגן על התואר שלו מול טוני פרגוסון, אך הקרב המסקרן כאמור בוטל בפעם החמישית והלוחם האירי יתחרה נגד ג'אסטין ג'ייצי ב-18 לאפריל, כאשר המיקום בו ייערך האירוע טרם נמסר.

לפי דיווחים ב-'ESPN', האירוע ייערך בחוף המערבי בארצות הברית, שם הוא כמובן יתקיים בדלתיים סגורות. תחילה, כזכור, האירוע אמור היה להיערך בברוקלין, אולם המדינה אסרה על כך. נשיא הארגון, דיינה ווייט, הגיב הבוקר לביקורות על כך שהאירוע עלול לסכן את הלוחמים: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים. הקרב חתום והוא 100 אחוז בשידור חי איפשהו על כדור הארץ".

נורמגומדוב הגיב לכך שהוא לא ייקח חלק באירוע:" הממשלות, משרדי הבריאות וידוענים רבים קוראים לכולם למלא אחר ההוראות כדי להציל חיי אדם. כל העולם צריך להיות כרגע בהסגר. היו לי ציפיות ותכניות לקראת הקרב הזה, אבל הסיטואציה הזו לא בשליטתי. אנחנו בעיצומו של מצב בלתי צפוי וכולם מזועזעים מכך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי