מדליית זהב לשחיינית אנסטסיה גורבנקו ב-200 מטר מעורב

אהוד סגל ואנסטסיה גורבנקו
אהוד סגל ואנסטסיה גורבנקו | באדיבות הוועד האולימפי

מדליה ראשונה לישראל במשחקים האולימפיים לנוער הנערכים בבואנוס איירס, ועוד זהב: השחיינית בת ה-15 קבעה שיא ישראלי חדש (2:12.88 דקות) ועלתה על הפודיום. לוקטב דורג במקום השישי במשחה ל-400 מטרים חופשי

(גודל טקסט)

מדלייה ראשונה לישראל במשחקים האולימפיים לנוער בארגנטינה. אנסטסיה גורבנקו, השחיינית הצעירה שרק לפני כחודשיים מלאו לה 15, זכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים לנוער המתקיימים בבואנוס איירס.

גורבנקו שחתה לזהב בגמר המשחה ל-200 מטרים מעורב אישי בו קבעה זמן של 2:12.88 דקות – שיא ישראלי חדש. במוקדמות במשחה זה קבעה זמן של 2:14.74 דקות. במדליית הכסף זכתה שחיינית מסרביה ובמדליית הארד זכתה שחיינית מצרפת. דניס לוקטב דורג במקום השישי במשחה ל-400 מטרים חופשי אותו סיים בזמן של 3:52.12 דקות. במוקדמות קבע זמן טוב יותר 3:52.04 דקות.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב: "התרגשות גדולה לפנות בוקר בבואנוס איירס, עם ניצחונה המפתיע והמרשים של אנסטסיה גורבנקו בת ה-15 במשחה ל-200 מטרים מעורב אישי במשחקים האולימפיים לנוער בבואנוס איירס. אנסטסיה הצעירה זכתה להשמיע את המנון התקווה פעם רביעית בהיסטוריה של המשחקים האולימפיים לנוער, אחרי שגברה במשחה הגמר על שחייניות רבות המבוגרות ממנה ב-3 שנים והוכיחה שעוד יש למה לצפות ממנה בעתיד עם שבירת השיא הישראלי ההיסטורי לבוגרות של עמית עברי מאולימפיאדת לונדון. ברכות לאנסטסיה על ההישג האדיר ואיחולי הצלחה לדור העתיד של הספורט הישראלי המייצגים אותנו בגאווה באולימפיאדה לנוער בבואנוס איירס בענפים השונים".

רביעיית השליחים במשחה ל- 100X4 מטרים חופשי מיקס נפסלה במשחה הגמר. הרביעייה כללה את דניס לוקטב, אנסטסיה גורבנקו לאה פולונסקי וגל כהן גרומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי