ישראל סיימה במקום השביעי באליפות העולם בשחייה אמנותית

נבחרת השחייה האמנותית
נבחרת השחייה האמנותית | סימונה קסטרווילארי

בנות הנבחרת סיימו את השתתפותן בתחרויות בדרום קוריאה, עם גמר בתרגיל הקומבינציה החופשית בו השיגו 83.7667 נקודות. הן מסכמות אליפות היסטורית בה העפילו לארבעה גמרים

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית סיימה היום (שבת) את השתתפותה באליפות העולם בדרום קוריאה, עם גמר תחרות, בתרגיל הקומבינציה החופשית ("קומבו"), בו סיימה במקום השביעי, עם ניקוד של 83.7667 נקודות, שיפור של 0.13 נק' לתוצאה שהשיגו במוקדמות.

הציון של הנבחרת הישראלית בתרגיל, שאינו אולימפי, הורכב מ-25.1 נקודות על הביצוע, 33.4667 נקודות על התרשמות אמנותית ו-25.2 נקודות על דרגת הקושי. הנבחרת שזכתה במדליית הזהב היא נבחרת רוסיה עם ציון של 98 נקודות והיא השלימה ניצחון תשיעי באליפות (מתוך עשר שחולקו). בכסף זכתה נבחרת סין ובארד נבחרת אוקראינה.

הנבחרת מודרכת על ידי המאמנות אנה טרס, סבטלנה בלכר ולריסה קונין, וכוללת את השחייניות טלי אוסטרובסקי, אלינה חלמסקי, גל ליטמן, ניקול נחשונוב, אריאל נשיא, יעל פולקה, עדן בלכר, שלי בובריצקי, מאיה דורף ואמילי גרין.

הבנות מסכמות אליפות היסטורית, בה העפילו לראשונה אי פעם לשני הגמרים בתרגילים האולימפיים (וסיימו במקום ה-12 בשניהם), כמו גם שני גמרים בתרגילי ההיילייט (מקום שישי) והקומבינציה החופשית (מקום שביעי). בנוסף, גם בנות הדואט מיצבו את עצמן בתוך 22 הנבחרות החזקות בעולם, דבר בעל חשיבות, שכן בסופו של דבר 22 נבחרות מעפילות למשחקים האולימפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי