בכורה לאנסטסיה גורבנקו בליגת השחייה הבינ"ל החדשה

גורבנקו ודייויד מארש בבריכת התחרות בלואיוויל
גורבנקו ודייויד מארש בבריכת התחרות בלואיוויל | באדיבות איגוד השחייה

התחרות השלישית בליגת ה-ISL, תצא לדרך הלילה בלואיוויל, לראשונה עם נציגות ישראלית. מי שהייתה אמורה להיות הנציגה הישראלית השנייה, אנדראה מורז, תיעדר בגלל פציעה

(גודל טקסט)

התחרות השלישית במסגרת ליגת ה-ISL, ליגת השחייה הבינלאומית החדשה, תצא לדרך הלילה (שבת, 22:45) בלואיוויל, לראשונה עם נציגות ישראלית. הנציגות הזאת תהיה בדמותה של אנסטסיה גורבנקו בת ה-16, אשר תתחרה עם קבוצת לוס אנג'לס קרנט, אותה מוביל חבר היכל התהילה הטרי דייויד מארש, המשמש כיועץ העל של איגוד השחייה בישראל וכמאמן הראשי של מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו.

 

מי שהייתה אמורה להיות הנציגה הישראלית השנייה, אנדראה מורז, תיאלץ להמתין מעט, שכן פציעה קלה באימונים במהלך השבוע מונעת ממנה להשתתף. עם זאת, היא אמורה להיות כשירה לתחרות הבאה במסגרת הליגה, אשר תיערך בבודפשט בסוף השבוע הבא. בקבוצה ה"ישראלית" ניתן למצוא שמות גדולים אחרים, דוגמת ראיין מרפי, נייתן אדריאן, מאט גריברס, קייתלין בייקר ועוד.

 

בין יתר הקבוצות שמתחרות במפגש הקרוב ניתן למצוא את קבוצת "איירון", בה מככבים קטינקה הוסו, ולדימיר מורוזוב וקריסטוף מילאק, "לונדון רואר", בה שוחות בין היתר האחיות האוסטרליות ברונטי וקייט קמפבל, ו"ניו יורק ברייקרס", בה שוחים פרניל בלומה, מרקו קוך ומייקל אנדרו. יש לציין, כי לפי שיטת הליגה החדשה, רק פחות משעה לפני תחילת התחרות ניתן יהיה לדעת איזה משחה ישחה כל שחיין, כאשר גם זה נתון לשינויים תוך כדי התחרות.

 

דייויד מארש אמר לקראת התחרות: "אנחנו נרגשים מהפרק החדש הזה בספורט שלנו. השחייה המקצוענית הגיעה אלינו והשחיינים מוכנים להתחרות בפורמט הקבוצתי האמיתי הזה. המתקן מוכן עם מוזיקה ותאורה המזכירים קונצרט רוק. אני גאה שלישראל יש ייצוג בתחרות הזאת ומצפה לכך שישראלים רבים נוספים יקחו בה חלק בעתיד. לאנסטסיה זה מרגש להיות חלק מקבוצה כזאת והיא מקבלת חוויות וניסיון מלשהות ולשחות ליד מדליסטים אולימפיים רבים".


אנסטסיה גורבנקו הוסיפה: "אחרי שראיתי את התחרויות הראשונות, אני מצפה מאוד לשחות בליגה, זה נחמד שהכל יכול להשתנות תוך כדי וצריכים להיות מוכנים כל הזמן, והאורות והמוזיקה גורמים לזה להיות עוד יותר מלהיב. יש אווירה ממש טובה בקבוצה והתרגשות ואני מקווה לתרום כמה שאפשר בכל משחה שאדרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי