צפו: שיא ישראלי חדש לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מעורב

אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו | גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה בישראל

השחיינית הישראלית עצרה את השעון על 2:08.01, שיפור של 74 מאיות לשיאה בן שש השנים של עמית עברי, והשיגה את הקריטריון לטוקיו בתחרות ליגת השחייה הבינלאומית

(גודל טקסט)

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו השלימה הערב (ראשון) דאבל אישי במסגרת תחרות ליגת השחייה הבינלאומית החדשה, ה-ISL, כאשר לאחר ששברה אמש את השיא הישראלי ב-400 מטר מעורב אישי בבריכות קצרות, כעת עשתה זאת בחצי המרחק במשחה ל-200 מעורב אישי.

גורבנקו קבעה זמן של 2:08.01 דקות, שיפור של שנייה ושלוש מאיות לשיאה האישי, וחשוב מכך, שיפור של 74 מאיות לשיא הישראלי בן שש השנים של עמית עברי. יש לציין כי זהו המשחה (בבריכה ארוכה) בו גם קבעה גורבנקו את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו.

הישראלית בת ה-16, שמתחרה עבור קבוצת לוס אנג'לס קרנט אותה מוביל יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו דייויד מארש, העניקה בנוסף לשיא גם נקודות יקרות לקבוצתה. היא סיימה במקום השלישי במשחה, המעניק שש נקודות, כשרק שיאנית העולם ההונגריה קטינקה הוסו ומדליסטית אליפות העולם הקנדית סידני פיקרם מקדימות אותה.

התחרות הבאה במסגרת הליגה הבינלאומית תיערך כבר בסוף השבוע הקרוב בבודפשט, כאשר הצפי הוא ששחיינית ישראלית נוספת, אנדראה מורז, תיקח בה חלק גם כן במסגרת הקבוצה מלוס אנג'לס, זאת לאחר שאת התחרות הנוכחית החמיצה בשל פציעה קלה שצברה במהלך אימוני השבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי