בשבת ובראשון: אנסטסיה גורבנקו תתחרה בהונגריה

אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו | מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

אחרי הופעת הבכורה המוצלחת, תתחרה השחיינית הישראלית בפעם השנייה בליגת השחייה הבינלאומית החדשה, ה ISL-הפעם בתחרות שתיערך ב"דונה ארנה" של בודפשט

(גודל טקסט)

אחרי הופעת בכורה מוצלחת במיוחד, תתחרה בשבת ובראשון אנסטסיה גורבנקו בפעם השנייה בליגת השחייה הבינלאומית החדשה, ה ISL-הפעם בתחרות שתיערך על אדמת אירופה, ב"דונה ארנה" המפורסם של בודפשט, הונגריה. זו כבר הפעם השנייה של גורבנקו השנה בבריכה זו, אחרי שהתחרתה בה באליפות העולם לנוער באוגוסט, כאשר היא מתעתדת לחזור אליה שוב במאי, לאליפות אירופה.

מדובר בתחרות בבריכת 25 מטר, כאשר גורבנקו מייצגת בה את קבוצת לוס אנג'לס קרנט, אותה מוביל כזכור דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו. גורבנקו צפויה לשחות ביום התחרות הראשון במשחה ל-200 מטר חופשי, וכן לקחת חלק במשחה השליחים של הקבוצה ל-4 100Xחופשי. ביום התחרות השני היא עשויה לשחות שלושה משחים: 400 חופשי, 200 מעורב אישי ו-200 פרפר.

עם זאת, יש להדגיש כי מדובר בהרשמות ראשוניות בלבד, וכפי שכבר למדנו בליגה הזאת, הכל יכול להשתנות, אפילו ברגע האחרון. מי שתיעדר גם הפעם מהמפגש עבור הקבוצה מלוס אנג'לס היא אנדראה מורז, אשר בקבוצה העדיפו לא לסכן אותה, זכר לפציעה ממנה סבלה באימון בשבוע שעבר. כזכור, בתחרות הראשונה של השחיינית הישראלית בסבב, אשר נערכה בסוף השבוע שעבר בלויאיוויל, שברה גורבנקו שני שיאי ישראל בבריכות קצרות – ב-400 מעורב אישי וב-200 מעורב אישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי