שיא ישראלי חדש לאנסטסיה גורבנקו ב-100 מ' חופשי ב-ISL

אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו | מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

השחיינית הישראלית, שקבעה שני שיאים בשבוע שעבר, עשתה זאת פעם נוספת בליגת השחייה הבינלאומית, הפעם במשחה השליחים בבריכות קצרות. בנוסף, גורבנקו שברה גם שיא נוער ב-200 מ' חופשי

(גודל טקסט)

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורנבקו פתחה הערב (שבת) את תחרות ליגת השחייה הבינלאומית (ISL) השנייה שלה ועשתה זאת עם שיא ישראלי בבריכות קצרות במשחה ל-100 מ' חופשי עם 52.87 שניות, וכן עם שיא נוער ב-200 מ' חופשי, 1:57.03 דקות. זאת תחת הקבוצה לוס אנג'לס קרנט אותה מוביל דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו.

השחיינית בת ה-16, שקבעה שני שיאים ישראליים בתחרות הבכורה שלה בסוף השבוע שעבר, עשתה זאת פעם נוספת בבריכה בבודפשט. גורבנקו זינקה ראשונה למשחה השליחים של קבוצתה, לוס אנג'לס קרנט, ל-4×100 מ' חופשי וקבעה זמן המהיר במאית אחת מהשיא הקודם, שהיה שייך לאנדראה מורז ונקבע לפני ארבע שנים. כמו כן, היא שיפרה את שיאה האישי מהשנה שעברה בכשנייה וחצי. יחד איתה, קבוצת השליחים סיימה במקום השישי במשחה.

לאחר מכן קפצה גורבנקו למשחה אישי במרחק הכפול, 200 מטר חופשי, וגם בו שיפרה משמעותית את שיאה האישי וקבעה שיא נוער. היא שיפרה ב-92 מאיות את שיא הנוער הקודם, שהיה שייך ללאה פולונסקי. במשחה זה הגיעה הישראלית במקום השביעי. לאחר יום התחרויות הראשון, נמצאת הקבוצה מלוס אנג'לס במקום השני עם 212.5 נקודות, כשרק לונדון רואר מקדימה אותה עם 251.5 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי