אנסטסיה גורבנקו העפילה עם קבוצתה לגמר ליגת השחייה הבינלאומית

אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו | מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

השחיינית בת ה-16 הצטיינה עם לוס אנג'לס קורנט, לאחר ניצחון צמוד מאוד - 495 נקודות לעומת 489.5 של קאלי קונדורס. הגמר הגדול ייערך בלאס וגאס בחודש דצמבר

(גודל טקסט)

קבוצת לוס אנג'לס קרנט, בה שוחה השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו ואותה מוביל דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו, העפילה אמש (ראשון) לגמר ליגת השחייה הבינלאומית החדשה (ISL) לאחר שניצחה בתחרות הדרבי האמריקנית שנערכה בוושינגטון.

שתי קבוצות אמריקניות ושתיים נוספות מאירופה העפילו לגמר הליגה, שייערך בלאס וגאס בדצמבר, והקבוצה בעלת הנציגות הישראלית עשתה זאת לאחר ניצחון צמוד במיוחד על קבוצת קאלי קונדורס, עם 495 נקודות לעומת 489.5.

הקונדורס, בהובלת השחיין המצטיין של המפגש ואחד הטובים בעולם, קיילב דרסל, העפילו גם הם לגמר, כאשר בשבוע הבא ייערך הדרבי האירופי, בו תושלם תמונת העולות.

גורבנקו. העפליה לגמר ליגת השחייה (מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט)
גורבנקו. העפליה לגמר ליגת השחייה (מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט)

במשחה 4×100 מעורב חופשי זינקה הישראלית שלישית למים, רשמה זמן ביניים של 53.90 שניות וסיימה עם קבוצתה בדירוג השלישי במשחה. במשחה 4×100 מעורב שחתה הישראלית בת ה-16 את סגנון החזה, בו קבעה זמן ביניים של. 1:07.20 דקות, כשקבוצתה סיימה שביעית. לגורנבקו היו שני זינוקים למים, שניהם במשחי שליחים בהם הניקוד כפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי