שחייה: נבחרת ישראל לא הצליחה להעפיל למשחי הגמר

נבחרת ישראל בשחייה
נבחרת ישראל בשחייה | איגוד השחייה בישראל

בבוקר האחרון של אליפות אירופה בבריכות קצרות, השחיינים נאלצו להסתפק בשיאים אישיים: מיכאל לייטרובסקי ומירון חרותי רשמו שיא חדש במשחה 50 מטר גב. היעד הבא: גביע אמסטרדם בהולנד ביום שישי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה היום (ראשון) את הופעותיה באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו. בבוקר האליפות האחרון בסקוטלנד לא רשמו השחיינים העפלות למשחי גמר, אולם שניים מהם רשמו שיאים אישיים ב-50 גב – מיכאל לייטרובסקי (24.27 שניות ומקום 31) ומירון חרותי (24.46 שניות ומקום 39). דוד גמבורג שחה 24.15 שניות באותו משחה, קרוב מאוד לשיאו האישי ומקום 27 כללי.

במשחה 200 חזה לנשים, אנסטסיה גורבנקו סיימה אנסטסיה גורבנקו במקום ה-32 בזמן של 2:27.29 דקות. לאה פולונסקי סיימה במקום ה-39 בזמן של 2:30.40 דקות. במשחה 200 פרפר לגברים, דניס לוקטב 1:58.73 (מקום 32) וגל כהן גרומי קבע 1:58.92 (מקום 34).

הנבחרת מסכמת אליפות בה נשברו ארבעה שיאי ישראל: שלושה של יעקב טומרקין ואחד של רביעיית השליחים ל-4×50 חופשי גברים, וארבעה שיאי נוער: שניים על ידי רון פולונסקי, אחד על ידי אנסטיה גורבנקו ואחד על ידי לאה פולונסקי. כמו כן, העפילה הנבחרת לארבעה גמרים, שניים מהם של טומרקין ושניים של גורבנקו, ועוד שני חצאי גמר, אחד נוסף לכל אחד מהם.

יעקב טומרקין (דני מרון)

כעת, פניהם של השחיינים הישראלים כבר להולנד, שם יחל ביום שישי גביע אמסטרדם, שמשמש כתחרות קריטריון אולימפי הראשונה של העונה. כל 12 השחייניות והשחיינים יטוסו ישירות מגלאזגו לאמסטרדם להכנות אחרונות לתחרות, כאשר אליהם יצטרפו חמישה שחיינים נוספים: דוד גרצ'יק, אנדראה מורז, בר סולובייצ'יק, יהונתן קופלב, וגיל קיזלר. כזכור, מדובר בניסיון הראשון בלבד מתוך שלושה שיינתנו לשחיינים העונה לקבוע את הקריטריון האולימפי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי