הנחיות חדשות בליטא, נבחרת השחייה האמנותית תשוב מידית לארץ

נבחרת השחייה האמנותית
נבחרת השחייה האמנותית | באדיבות איגוד השחייה

באיגוד השחייה עשו מאמצים לשמור על שגרת האימונים של הנבחרת, אך החלטות האחרונות של ממשלת ליטא טרפו את הקלפים ומיד כשהתקבלו החליט האיגוד להחזירן הביתה, בידיעה כי ייאלצו להיכנס לבידוד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית, ששהתה בימים האחרונים במחנה אימונים בליטא, תוחזר היום (שישי) לישראל, כאשר הבנות יישמעו להנחיות משרד הבריאות וייכנסו ל-14 יום לבידוד. זאת, בשל הנחיות חדשות אשר ניתנו בליטא ובין היתר גרמו לסגירת כל מוסדות הציבור, בכללותן בתי הספר וגם בריכות השחייה.

כזכור, כשמשבר הקורונה החל כבר שהו בנות הנבחרת במחנה אימונים בספרד, ממנו עברו לתחרות גביע העולם בצרפת בה רשמו גם מספר הישגי שיא וצברו מספר מדליות. עם תום התחרות, היו אמורות לשוב לישראל לבידוד, אולם בשיתוף עם השחייניות, איגוד השחייה עשה מאמצים כדי לשמור על שגרת אימוניהן והן הועברו למדינה ללא מקרים פעילים של קורונה באותה העת, ליטא.

עם זאת, החלטות ממשלת ליטא האחרונות טרפו את הקלפים, ומיד כשהתקבלו החליט האיגוד להחזירן הביתה, בידיעה כי ייאלצו להיכנס לבידוד. המהלך נעשה בתיאום עם כל הגורמים המוסמכים לכך, וכמובן גם עם הבנות עצמן ומשפחותיהן. נציין כי התחרות הקרובה בה היו אמורות הבנות להתחרות, גביע העולם ביוון, בוטלה בגלל הווירוס, וכי כעת התחרות הקרובה שנותרה בלוח השנה היא תחרות הקריטריון האולימפית שאמורה להיערך ביפן ב-30 באפריל ונכון לשעה זו לא נמסרה מפינ"א כל הודעה על שינוי בה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי