צפו: פדרר יפגוש את האסה במונטריאול, גם שפובאלוב בחצי הגמר

רוג'ר פדרר. עלה לחצי
רוג'ר פדרר. עלה לחצי | צילום: AFP

הפנומן השוייצרי, שחגג השבוע יום הולדת 36, לא התקשה לנצח 4:6, 4:6 את באוטיסטה. ההולנדי, יריבו הבא המדורג 52 בעולם, הצליח להדיח את דייגו שוורצמן. הקנדי גבר על מנארינו

(גודל טקסט)
 רוג'ר פדרר חגג את יום הולדתו ה-36 רק לפני שלושה ימים, אבל הוא בכושר שיא ולראיה ניצחון קליל נוסף בדרך לחצי הגמר בטורניר מונטריאול.


הפנומן השווייצרי גבר 4:6, 4:6 על רוברטו באוטיסטה הספרדי (16 בעולם) ברבע הגמר ועשה זאת תוך שעה ושמונה דקות בלבד. פדרר, המדורג 3 בעולם, יפגוש בחצי הגמר את רוברט האסה ההולנדי, המדורג 52 בעולם.


האסה פגש ברבע הגמר הראשון את דייגו שוורצמן הארגנטינאי המדורג 36 בעולם ונקלע מולו ל-6:4 אחרי המערכה הראשונה, אך הצליח להפוך בדרך למפגש מול פדרר הודות ל-3:6, 3:6 בשתי המערכות הבאות. זוהי עלייה ראשונה של האסה לחצי גמר בטורניר מאסטרס.




כנראה שהקהל הביתי עוזר מאוד לדניס שפובאלוב, שהמשיך בכושר הנהדר שלו וניצח 6:2, 3:6, 4:6 את המדורג 42 אדריאן מנארינו ברבע הגמר. הקנדי המדורג 143 בעולם גבר בסיבובים הקודמים על חואן מרטין דל פוטרו ועל רפאל נדאל.למרות שהפסיד את המערכה הראשונה, שפובאלוב חזר למשחק ובמצב של 4:4 במערכה השלישית, השיג שבירה והבטיח עלייה לחצי הגמר, בו יפגוש את סשה זברב הגרמני המדורג שמיני בעולם, שגבר 5:7, 4:6 על קווין אנדרסון (32 בעולם).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי