גביע דייויס: סלע מול פבלצ'ק, לשם מול וסלי

דודי סלע
דודי סלע | באדיבות איגוד הטניס

ישראל תתארח אצל בשישי ובשבת אצל צ'כיה (ללא ברדיך) במסגרת הסיבוב השני של הבית האירופי/אפריקאי מס' 1. סלע: "כבר ניצחתי בעבר את פבלצ'ק אבל זה לא היה על חימר". לשם: "מרגיש מוכן"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בטניס תפתח בשישי (החל מ-16:00) באוסטרבה  את סדרת המשחקים נגד צ'כיה במסגרת הסיבוב השני בבית האירופי/אפריקאי מספר 1 בגביע דייוויס. עידן לשם, המחבט מספר 2 של ישראל (276 בעולם), ישחק מול החובט הבכיר של הצ'כים ייז'י וסלי (65 בעולם). אחריהם יעלו החובט מספר 1 שלנו, דודי סלע (98 בעולם) ומספר 2 של המארחת אדם פבלצ'ק (208).

ההתמודדות תימשך בשבת (מ-13:00) עם משחק הזוגות: יוני ארליך וישי עוליאל מול לוקאש רוסול ורומן יבבי. מיד אחר כך יעלה לשם מול מול פבלאשק בעוד סלע יתמודד עם וסלי. ההתמודדות תתקיים על משטח חימר, שסלע התקשה בו לאורך הקריירה. וסלי בן ה-24 כבר דורג בשיאו במקום ה-35 ב-2015, בעוד פבלצ'ק נחשב לכישרון גדול בצעירותו אבל לא פרץ. הצ'כים ישחקו ללא הטניסאי הבכיר שלהם תומאש ברדיך (18 בעולם) שפרש מגביע דייוויס.

"אני משחק 12 שנים ברציפות ולא פספסתי מפגש אחד בנבחרת", אמר סלע לקראת ההתמודדות, "אני מגיע עם ביטחון עצמי אחרי שני ניצחונות במפגש הדייוויס הקודם מול דרום אפריקה. את מכיר היטב את פבלצ'ק, אנחנו חברים טובים וכבר שיחקתי נגדו לפני כמה שנים על מגרש קשה וניצחתי, אבל על חימר זה סיפור אחר לגמרי".

עידן לשם: "אני לא יודע הרבה על וסלי, כמובן שהוא שחקן מצוין שהשיג תוצאות יפות. מבחינתי, עשיתי הכנה טובה עם הנבחרת ואני מרגיש טוב על המגרש ומוכן להתמודדות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי