אוסאקה גברה על קביטובה וזכתה באליפות אוסטרליה

נאומי אוסאקה
נאומי אוסאקה | AFP

היפנית בת ה-21 צפויה לעלות למקום הראשון בעולם לאחר שגברה 6:7, 7:5, 4:6 בגמר על יריבתה הצ'כית, והפכה לראשונה שזכתה שני טורנירי גראנד סלאם רצופים מאז עשתה זאת סרינה וויליאמס ב-2015

(גודל טקסט)
נעומי אוסאקה זכתה היום (שבת) באליפות אוסטרליה לאחר שגברה בגמר שנערך במלבורן 6:7, 7:5, 4:6 על פטרה קביטובה. כזכור, גם בחצי הגמר גברה היפנית בת ה-21 על יריבה צ'כית, אז הייתה זו קרולינה פלישקובה. בנוסף, צפויה אוסאקה לטפס למקום הראשון בדירוג העולמי.


המערכה הראשונה הייתה צמודה במיוחד אך למרות שבסובה הגיעה קביטובה לשלוש נקודות שבירה, אך בסופו של דבר היפנית ניצחה 6:7(2). את הסט השני פתחה דווקא הצ'כית טוב יותר ועלתה כמעט ל-0:3, אך באותו רגע אוסאקה שברה ושינתה את המומנטום ועלתה ל-3:5. זה לא נגמר והצ'כית עשתה מהפך משלה בדרך ל-5:7 שהשווה את המערכות.

המומנטום הצ'כי המשיך גם בפתיחת המערכה השלישית עם 0:1, אך שוב אוסאקה הראתה אופי והגיבה בשלושה ניצחונות רצופים. קביטובה המשיכה להיאבק והיוותה יריבה קשה, אך בסופו של דבר אוסאקה הייתה בליגה משלה וניצחה 4:6 בדרך לתואר ויחד עם הזכייה באליפות ארה"ב, הפכה אוסאקה לטניסאית הראשונה שזכתה שני טורנירי גראנד סלאם רצופים מאז עשתה זאת סרינה וויליאמס ב-2015.



אוסאקה. התרגשה בדרך לעוד תואר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי