ניצחון שני רצוף לנבחרת הפדרציה: 1:2 על דרום אפריקה

נבחרת הפדרציה של ישראל
נבחרת הפדרציה של ישראל | איגוד הטניס

הנבחרת הבטיחה את ההישארות בבית 2 ותיאבק בשבת על העליה לבית 1. מחר: המשחק על המקום הראשון מול לוקסמבורג. הקפטנית אובזילר: "לשחק בשביל הדגל זה אנרגיות אחרות"

(גודל טקסט)

נבחרת הפדרציה של ישראל השיגה הערב (חמישי) ניצחון שני רצוף בטורניר בית 2 אירופה/אפריקה המתקיים בלוקסמבורג, לאחר שגברה 1:2 על דרום אפריקה. לנבחרת שני ניצחונות משני מפגשים, כמו למארחת לוקסמבורג, אותה תפגוש מחר בקרב על המקום הראשון בבית. הניצחון במפגש הבטיח לישראל הישארות בבית 2 וגם סיכוי להעפיל לבית 1, כאשר בשבת היא תתמודד על העליה מול הראשונה או השנייה בבית המקביל (תלוי בתוצאת המפגש מול לוקסמבורג).

לינה גלושקו העלתה את ישראל ל-0:1 במשחק הראשון לאחר שגברה 7:6, 3:6 ו-4:6 על מדרי לה רו במשחק שארך כשעתיים וחצי. גלושקו כבר פיגרה 3:0 במערכה השלישית והמכרעת אך הצליחה להפוך ל-3:4 בדרך לניצחון במשחק. במשחק השני נוצחה מאיה טחן 6:4 6:4 ע"י שאנל סימונדס. טחן וגלושקו עלו למשחק הזוגות המכריע מול לה רו וסימונדס וניצחו 3:6 ו-6:7 (2:7 בשובר השוויון) כדי להבטיח את הניצחון החשוב.

הקפטנית ציפי אובזילר אמרה לאחר הניצחון: "אין לי מלים, בכל רגע נתון זה יכול היה להיות בעדנו או נגדנו. אין ספק שלשחק בשביל הדגל זה אנרגיות אחרות, תחושה אחרת, טניס אחר, מחויבות – הלב והנשמה ניצחו פה בגדול ואני מורידה את הכובע בפני השחקניות. כולנו פה צוות אחד שתומך ועוזר על המגרש ועל הספסל. פשוט תענוג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי