מתקאמבק על החימר: פדרר ישחק בטורניר מדריד הקרוב

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Gettyimages

לאחר שלוש שנים בהם נמנע מלשחק על משטחי החימר באירופה, אישר היום הפנומן השווייצרי את השתתפותו בטורניר בבירת ספרד הקרוב וישחק לצידם של רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ'

(גודל טקסט)

התבגרות כרונולוגית בכל ספורט מקצועני דורשת מכל ספורטאי תכנון מדוקדק של סדר יום, בעיקר מתוך התחשבות בצרכי הגוף המתכלה, ומתוך כוונה להפחית את העומסים הפיזיים. ענף הטניס היחידני מהווה דוגמה לאחד הענפים התובעניים בספורט על אחת כמה כמה כשמדובר ברוג'ר פדרר, שהחליט לוותר עונת החימר האירופאית בשלוש שנים האחרונות כדי לנהל את לוח הזמנים שלו טוב יותר.

אבל היום (רביעי) אישר הפנומן השווייצרי את השתתפותו בטורניר מדריד שיערך בתחילת מאי, ובכך ציין את חזרתו לשחק על משטחי החימר. מי שזכה ב-20 תארי גראנד סלאם בקריירה לא שיחק השנה מאז ההפסד המפתיע לסטפנוס טסיספאיס בטוריניר אוסטרליה הפתוחה. המדורג שביעי בעולם הוא השחקן הכי המוצלח ביותר ב"הקאחה מאג'יקה" אחרי נדאל כאשר זכה בתואר ב-2006, 2009 ו-2012.

"פדרר הוא השחקנים הכי טובים בכל הזמנים, זה לא סוד", אמר מנהל טורניר מדריד, פליסיאנו לופס שגם התייחס לחזרתו של הטניסאי לטורניר מדריד: "אנחנו שמחים ,זו מתנה עבורנו, אבל מעל הכל האוהדים ייהנו משחקן ייחודי שחוזר לקאחה מאג'יקה וישחק לצד רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ'.

כאמור נובאק ג'וקוביץ' המדורג ראשון בעולם, ורפאל נדאל, שזכה 11 פעמים בטורניר צרפת הפתוחה, צפויים ליטול חלק בטורניר מדריד, שייערך בין התאריכים 3-12 במאי הקרוב.


רוג'ר פדרר עם רפאל נדאל. ייפגשו בגמר במדריד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי