צ'לנג'ר ירושלים: לשם העפיל לסיבוב השני, עוליאל הודח

לשם
לשם | באדיבות איגוד הטניס

המדורג 478 בעולם יפגוש בשלב הבא את האמריקני קולין אלטמיראנו שמדורג 10 בתחרות ה-ATP הנערכת בישראל, לעומתו הטניסאי בן ה-19 נכנע בשתי מערכות לג'וליאן אוקפלו האיטלקי. טחן העפילה לסיבוב השני בנשים

(גודל טקסט)

עידן לשם העפיל לסיבוב השני בתחרות הצ'לנג'ר Jerusalem Volvo Open המתקיימת השבוע במרכז לטניס בישראל בירושלים. לשם גבר 2:6, 2:6 על טום ז'ומבי מצרפת בסיבוב הראשון של תחרות ה-ATP על סך פרסים של 54,160 דולר ויפגוש את האמריקני קולין אלטמיראנו המדורג 10 בטורניר.

לעומתו, ישי עוליאל נוצח 7:6, 6:2 על ידי ג'וליאן אוקפלו האיטלקי. עוליאל נתן פייט במערכה הראשונה לאחר שחזר מ-5:2 ל-5:5, אבל נוצח 7:4 בשובר השוויון במשחק שארך שעה ו-22 דקות.

מחר ייכנס למעגל התחרות דודי סלע, המדורג 3 שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני, וישחק במגרש המרכזי מול דנילו פטרוביץ' הסרבי שגבר בסיבוב הראשון על בן פתאל. לאחר משחקו של סלע, יעלה על המגרש יוני ארליך שישחק בטורניר הזוגות יחד עם עדיל שאמאסדין הקנדי – השניים יפגשו את הפולנים קארול דרזוויקי וזימון וולקוב. גם ישי עוליאל ואור רם-הראל ישחקו בזוגות מחר יחדיו כמו גם עידן לשם שישתף פעולה עם גלב סקרוב הצרפתי.


עוליאל. הדחה מוקדמת בירושלים (לידור גולדברג)

בתחרות לנשים המתקיימת במקביל על שם מרג'ורי שרמן (על סך פרסים של 25,000 דולר), העפילה מאיה טחן לסיבוב השני לאחר שניצחה 2:6 2:6 את דיאנה נחורושבה מרוסיה, שנוצחה 6:2 6:2 בסיבוב המוקדמות האחרון על ידי הישראלית תמרה ברד יצחקי, אבל עלתה כ"לאקי לוזר". ברד יצחקי תפגוש מחר את דריה קרוזקובה מרוסיה.

שחף ליברמן עלתה מהמוקדמות לאחר שגברה 5:7 3:6 על פיונה קודינו מצרפת ותפגוש מחר בסיבוב הראשון את שחר בירן בדרבי ישראלי. דרבי כחול-לבן נוסף מחר (10:00) יהיה המפגש בין דניז חזניוק ללינה גלושקו בסיבוב הראשון. גם ניקול נדל וירדן אקלר ישחקו מחר בסיבוב הראשון. הישראליות מיקה דגן פרוכטמן, אדווה דבח, שלי ברזניאק ואסתר מסורי נוצחו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי