סרינה התקשתה נגד דיאצ'נקו, ג'וקוביץ' ונדאל טיילו

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | AFP

הסיבוב הראשון ברולאן גארוס: האמריקאית חזרה מפיגור 1:0 וניצחה את המדורגת 82 בעולם. הספרדי התחיל ברגל ימין את המסע לשמירת הכתר עם 0:3 קליל, המדורג ראשון בעולם דרס את הורקאץ'. ווזניאקי הודחה

(גודל טקסט)
הסיבוב הראשון ברולאן גארוס נמשך היום (שני) לאחר שביום הפתיחה אמש, צפינו ברוג'ר פדרר וסטפנוס ציציפאס חולפים בקלות לסיבוב הבא. 


היום, האלוף המכהן והמלך הבלתי מעורער של הטורניר, רפאל נדאל, פתח במסע לשמירה על הכתר נגד יאניק הנפמן, המדורג 184 בעולם. השור הספרדי הביס בקלות את הגרמני 2:6, 1:6, 3:6 בשעתיים בדיוק.


המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ' שרוצה לזכות במפעל בפעם השנייה בקריירה ולראשונה משנת 2016, פתח מצוין כשדרס את המדורג 44 בעולם, הוברט הורקאץ' הפולני בזמן קצר יותר אפילו מנדאל – שעה ו-37 דקות.





בצד הנשים, קרוליין ווזנייאקי, המדורגת 13 בעולם והזוכה באליפות אוסטרליה בעונה שעברה, הודחה באופן מפתיע ע"י ורוניקה קודרמטובה. הדנית הביסה את הרוסיה 0:6 בסט הראשון, אך הפסידה את שני הסטים הבאים 6:3, 6:3 וסיימה את דרכה בטורניר בשלב כל כך מוקדם, בדומה לאנג'לינה קרבר ו-ונוס וויליאמס אמש.


גם סרינה וויליאמס, המדורגת 10 בעולם ממשיכה במסע החזרה שלה לטופ העולמי וניצחה 1:2 את ויטליה דיאצ'נקו המדורגת 83 בעולם. סרינה, שזכתה בטורניר היוקרתי בפריז 'רק' 3 פעמים בקריירה (הגראנד סלאם בו זכתה הכי מעט), הופתעה בסט הראשון 6:2, אך הצליחה להתעשת ולנצח את שני הסטים הבאים 1:6, 0:6 והעפילה לסיבוב הבא. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי