ג'וקוביץ' הביס את שטרוף, זברב עלה לאחר קרב נגד פוניני

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Julian Finney

המחבט מס' 1 בעולם היה זקוק רק לשעה וחצי על מנת לגבור 3:6, 2:6, 2:6 על הגרמני (45), ילד הפלא (5) הכריע את האיטלקי בסיום מותחן. בנשים, קנין המפתיעה הודחה על ידי בארטי (7), שתפגוש את מדיסון קיז

(גודל טקסט)

שמינית הגמר ברולאן גארוס נמשכת, והיום (שני) נערכים שאר המשחקים של השלב המתקדם שאחריו רק הטניסאים הטובים ביותר בעולם ימשיכו. הראשון לעלות לזירה הוא מוביל הדירוג העולמי נובאק ג'וקוביץ', שפגש בשעה זו את יאן לנארד שטרוף (45).מאוחר יותר: חואן מרטין דל פוטרו יתמודד מול קארן קצ'אנוב.

ג'וקוביץ' לא התקשה נגד הגרמני, אם כי במערכה הראשונה הוא שבר רק פעם אחת בדרך ל-3:6. המערכה השנייה והשלישית היו קלות יותר עבורו, והוא פירק בהן את שטרוף 2:6 ו-2:6. הוא יפגוש בהמשך השבוע את המדורג חמישי סשה זברב, שבסיום מותחן גבר על פביאן פוניני (12) 1:3. שני הטניסאים, שניהם מהטופ העולמי, לא היו בשיאם בקרב ועשו לא מעט טעויות, אבל אחרי שהאיטלקי ניצח 3:6 במערכה הראשונה הצליח ילד הפלא הגרמני להשיג 2:6, 2:6 בשתי המערכות הבאות.

המערכה הרביעית היתה הארוכה ביותר, והלכה לשובר שוויון במצב של 6:6, אבל לבסוף הצליח זברב לנצח 5:7 ולהבטיח מקום ברבע הגמר. הגרמני אמנם נחשב לכישרון העולה המבטיח ביותר כיום בטניס העולמי, אך מעולם לא עבר את הרבע. הוא ינסה לעשות זאת נגד הטניסאי הטוב בעולם. עוד כוכב מהטופ 10 שהבטיח את מקומו בין שמונת הגדולים הוא דומיניק ת'ים (4), שהביס בלי קושי 4:6, 2:6, 2:6 את גאל מונפיס (17) המקומי.

נישיקורי. אחרי הקרב הקשה הזה, נדאל מחכה לו ברבע (Clive Brunskill)
נישיקורי. אחרי הקרב הקשה הזה, נדאל מחכה לו ברבע (Clive Brunskill)

לפני כן, המשיך המשחק שהופסק אתמול בין קאי נישיקורי לבנואה פייר. השניים עצרו במצב של 1:2 במערכות ליפני, וכל שהיה עליו לעשות הוא לנצח מערכה אחת היום. אבל פייר (38) שבר כבר בהגשה השנייה של המדורג 7 בעולם, ועלה מהר מאוד ל-1:3 במערכה השלישית. אבל נישיקורי לא נכנע, ועם משחקון מרשים הצליח לשבור ולהשוות ל-4:4 בדרך לשובר שוויון. גם שם הדרמה נמשכה, ולמרות שבירה מוקדמת של היפני פייר הצליח להשוות ולכפות 8:8 לפני שגרם ליריבו לאבד מערכה ולנצח 8:10 כדי להשיג 6:7 ולהשוות את המערכות.

בסיום יום המשחקים התשיעי, קארן חצ'אנוב עלה לרבע הגמר לאחר שניצח בפעם הראשונה בקריירה שלו את חואן מרטין דל פוטרו, בתוצאה 5:7, 3:6, 6:3, 3:6 לאחר שלוש שעות ותשע דקות של משחק. הרוסי, שמדורג 10 בעולם, יפגוש בשלב הבא את דומיניק ת'ים.

נשים: קיז ובארטי ברבע הגמר
מדיסון קיז (14) היתה הראשונה היום להבטיח העפלה לסיבוב הבא, כשהביסה תוך שעה ו-17 דקות את קטרינה סינקובה (42) 2:6, 4:6. היא תפגוש את אשלי בארטי, המדורגת 8 שגברה על סופיה קנין (35). קנין הדיחה את סרינה וויליאמס בסיבוב השלישי אבל לא הצליחה להפוך את ההפתעה לסיפור סינדרלה, והודחה על ידי אחת הפייבוריטיות לזכייה שניצחה 3:6, 6:3, 0:6.

מאוחר יותר עלתה גם המועמדת הבכירה לזכות בטורניר, האלופה המכהנת סימונה האלפ. היא פגשה את הפולנית המבטיחה איגה סוואיטק בת ה-18 המדורגת 104, והביסה אותה 1:6, 0:6 תוך 45 דקות בלבד.

האלפ תפגוש ברבע הגמר את אמנדה ניסימובה האמריקאית, שהדיחה את אליונה בולסובה הספרדית 3:6, 0:6 בתום שעה ותשע דקות של טניס.

אשלי בארטי. תצטרך לעבור את קיז המוכשרת על מנת להעפיל חצי (Clive Brunskill)
אשלי בארטי. תצטרך לעבור את קיז המוכשרת על מנת להעפיל חצי (Clive Brunskill)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי