אשלי בארטי זכתה ברולאן גארוס לאחר 1:6, 3:6 בגמר על מארקטה וונדרוסובה

אשלי בארטי
אשלי בארטי | Clive Mason/Getty Images

המדורגת שמינית בעולם הפכה לאוסטרלית הראשונה שמניפה את התואר מזה 46 שנה, עם תצוגה נהדרת נגד ילדת הפלא מצ'כיה ו-0:2 תוך שעה ו-12 דקות

(גודל טקסט)
אליפות צרפת הפתוחה מתקרבת לסיומה, והיום (שבת) נערך גמר הנשים בין אשלי בארטי למארקטה וונדרוסובה. שתיהן העפילו לגמר לראשונה בקריירה, אך בסופו של דבר הניסיון – גם אם המועט – גבר ובראטי זכתה בתואר לאחר 1:6, 3:6 די קל על וונדרוסובה.


בארטי, המדורגת שמינית בעולם, הוכיחה את עצמה כמעומדת רצינית לתואר כשגברה על מדיסון קיז ברבע הגמר. בחצי הגמר היא הדיחה את אמנדה אניסימובה, ולאחר שוונדרוסובה ניצחה את יוהאנה קונטה השתיים נפגשו לקרב על התואר. שם בארטי הוכיחה לילדת הפלא הצ'כית מה היא שווה כששברה כבר בהגשה הראשונה של בת ה-19 ואז גם בשנייה, בדרך ל-0:4. וונדרוסובה הצליחה לשבור פעם אחת, אבל את ההגשות שלה עצמה היא לא לקחה והמערכה הראשונה נגמרה תוך פחות מחצי שעה עם 1:6 מוחץ לאוסטרלית.


ושוב, כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה, וונדרוסובה לא הצליחה לנצח בהגשות שלה ואיפשרה לבארטי לעלות ל-0:2 מהיר. לאחר מכן היא הצליחה לחזור מעט, וצימקה ל-3:4, אבל זה לא הספיק. בארטי הגיבה מיד והציגה טניס מעולה בדרך ל-3:6 וניצחון היסטורי, הופכת לאוסטרלית הראשונה שזוכה ברולאן גארוס מאז מרגרט קורט ב-1973.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי