ווימבלדון: נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר יוכלו להיפגש בגמר

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Julian Finney/Getty Images

הסרבי, האלוף המכהן, יפגוש את קולשרייבר בפתיחת הטורניר. פדרר ונדאל יוכלו להיפגש בחצי הגמר. בנשים: מפגש מסקרן בין קורי גוף לוונוס וויליאמס בסיבוב הפתיחה, האלופה קרבר תחל את הטורניר מול טטיאנה מריה

(גודל טקסט)
הבוקר (שישי) התקיימה הגרלת טורניר הגרנד סלאם השלישי של השנה בטניס, שיתקיים כמובן ב'אול-אינגלנד קלאב' בווימבלדון וייצא לדרך ביום שני הקרוב, בשעה 13:00. בהגרלה נקבע כי האלוף המכהן נובאק ג'וקוביץ' יפתח את המסע שלו להגנה על התואר נגד פיליפ קולשרייבר הגרמני. בהמשך עשויים לחכות לו סטפנוס ציציפאס וקווין אנדרסון, יריבו בגמר אשתקד.


שיאן הזכיות בטורניר רוג'ר פדרר יפגוש בסיבוב הראשון את לויד האריס הדרום-אפריקאי. מפגש בין נולה ופדרר יוכל להתקיים בשלב הגמר, אם וכאשר השניים יעפילו אליו. כדי לעשות זאת, יכול להיות שהשווייצרי ייאלץ להתגבר על יריבו הנצחי רפאל נדאל בחצי הגמר, במקרה שהשניים יגיעו למעמד.


הספרדי מצדו יפגוש את יואיצ'י סוגיטה במשחק הפתיחה ובסיבוב השני עשוי להתרחש מפגש מעניין בינו לבין ניק קירגיוס האוסטרלי. יריב מאתגר נוסף שנדאל יוכל לפגוש בדרך הוא מארין צ'יליץ' הקרואטי, כאשר העימות ההיפותטי ייערך בסיבוב הרביעי.




אם נקפוץ קדימה לשלבים המכריעים של הטורניר, במקרה שכל המדורגים הבכירים יעפילו לרבע הגמר המפגשים יהיו: נובאק ג'וקוביץ'-סטפנוס ציציפאס, קווין אנדרסון-אלכנסדר זברב, דומיניק ת'ים-רפאל נדאל וקיי נישיקורי-רוג'ר פדרר.


אצל הנשים, הסיבוב הראשון סיפק מפגש מעניין בין קורי גוף בת ה-15 בלבד, שהעפילה אמש מהמוקדמות והפכה לאמריקאית הצעירה בהיסטוריה בטורניר. גוף תגשים חלום כשתפגוש את ונוס וויליאמס בת ה-39. האלופה המכהנת אנג'ליק קרבר תפגוש בסיבוב הראשון את בת ארצה טטיאנה מריה הגרמניה.




ברבע הגמר יוכל להתקיים קרב מסקרן בין קרבר לזוכת הרולאן גארוס הטרייה אשלי בארטי, אם השתיים יגיעו לאותו שלב. בארטי מצדה תפתח את הטורניר נגד סייסיי ז'נג הסינית.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי