קרבר הודחה במפתיע מווימבלדון, נדאל גבר על קירגיוס

אנג'ליק קרבר
אנג'ליק קרבר | Shaun Botterill/Getty Images

סנסציה: אלופת 2018 הפסידה 6:2, 2:6, 1:6 ללורן דייויס המדורגת 95. אצל הגברים, רפאל נדאל גבר על ניק קירגיוס לאחר קרב עיקש, מארין צ'יליץ' הודח במפתיע ע"י ז'ואאו סוזה ורוג'ר פדרר דילג בקלות לסיבוב השלישי

(גודל טקסט)
יום המשחקים הרביעי של ווימבלדון יצא לדרך היום (חמישי), כהמשך לסיבוב השני שנפתח אתמול. שיאן הזכיות בטורניר, רוג'ר פדרר, עלה למגרש מספר 1 ופגש את ג'יי קלארק, הבריטי בן ה-20 שקיבל את הכרטיס החופשי לטורניר. השווייצרי לא התקשה יותר מדי וגבר על קלארק לאחר שעה ו-37 דקות 1:6, 6:7(3), 2:6.


מיד בסיום ההגרלה היה ידוע שלרפאל נדאל צפוי מסלול לא פשוט בווימבלדון והיום הוא עבר בהצלחה את האתגר הרציני הראשון. השור ממאיורקה פגש את ניק קירגיוס האוסטרלי, שנתן לו פייט אדיר אבל שילם על חוסר הניסיון שלו לעומת הספרדי. נדאל לקח את המערכה הראשונה וקירגיוס הצליח להשוות. המערכה השלישית הלכה לשובר שוויון, שבו המדורג שני בעולם היה קר רוח יותר והחזיר לעצמו את ההובלה. הסיפור היה זהה במערכה הרביעית, שהלכה שוב לשובר שוויון שאותו קירגיוס פתח עם טעות לא מחויבת נוראית, כשחבט כדור קל אל הרשת, מה שגרם לו לאבד את הראש ולנדאל לקחת את הניצחון, 3:6, 6:3, 6:7(5), 6:7(3).


מארין צ'יליץ', הפיינליסט מ-2017 שמדורג 13 בטורניר, הודח במפתיע לאחר הפסד 3:0 לז'ואאו סוזה האלמוני יחסית, שניצח 4:6, 4:6, 4:6. בשעה זו מתקיים המפגש המסקרן בין רפאל נדאל לניק קירגיוס. מוקדם יותר, קיי נישיקורי (8 בטורניר) פגש את קמרון נורי, שעשה לא מעט בעיות ליריבו בתחילת המערכה הראשונה, אך היפני הצליח לחזור ליכולתו המוכרת במהרה ושייט לניצחון 4:6, 4:6, 0:6 לאחר שעה אחת ו-50 דקות.




הסנסציה הגדולה של היום התרחשה בטורניר הנשים, שבו אלופת 2018 אנג'ליק קרבר הודחה על ידי לורן דייויס האמריקאית. הגרמניה ביצעה 31 טעויות בלתי מחויבות ונשברה כבר במשחקון הפתיחה, שבו המדורגת 95 הצהירה על כוונותיה. למרות זאת, דייויס חוותה רגע של בהלה, כשעיקמה את הקרסול במהלך המערכה הראשונה בנקודה שאפשרה לקרבר לשבור אותה ולעלות ליתרון 0:1.


אחרי שקיבלה טיפול, דייויס חזרה נחושה אף יותר ושברה שוב את קרבר בפתיחת הסט השני. בהמשך, היא מנעה מהגרמניה לשבור אותה למרות שהיו לה שלוש הזדמנויות רצופות. במערכה המכרעת הביטחון שלה כבר היה בשיא והאלופה המכהנת הצליחה לשמור על ההגשות רק פעם אחת. דייויס חבטה 45 ווינרים במשחק, בדרך לניצחון גדול 6:2, 2:6, 1:6.




סרינה וויליאמס, שזכתה בטורניר שבע פעמים בקריירה, הבטיחה את מקומה בסיבוב השלישי לאחר שחזרה מפיגור מערכה נגד קאיה יובן. האמריקאית הוותיקה ניצחה 6:2, 2:6, 4:6.


המדורגת ראשונה אשלי ברטי עלתה לשחק בתחילת היום וניצחה די בקלילות את אליסון ואן אויטוונק הבלגית. האוסטרלית שזכתה לפני כחודש באליפות צרפת הפתוחה הייתה זקוקה ל-57 דקות בלבד על מנת לנצח 1:6, 3:6 בדרך לסיבוב השלישי, שבו תפגוש את הארייט דארט.




פטרה קביטובה (שישית בעולם) פגשה את כריסטינה מלדנוביץ' הצרפתייה, שגרמה לה להזיע לא מעט במערכה השנייה, אבל הצ'כית הצליחה לצאת מהלחץ שהפעילה היריבה בפתיחה, שלטה לגמרי במערכה השנייה וניצחה את ההתמודדות 5:7, 2:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי