בפעם השישית בקריירה: נובאק ג'וקוביץ' העפיל לגמר ווימבלדון

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Carl Recine- Pool/Getty Images

אלוף השנה שעברה, הסרבי המדורג ראשון בעולם, ניצח 1:3 בחצי הגמר את הספרדי רוברטו באוטיסטה-אגוט המדורג 22 בעולם עם 2:6, 6:4, 3:6, 2:6 במערכות אחרי קרוב לשלוש שעות

(גודל טקסט)
נובאק ג'וקוביץ' העפיל אחר הצהריים (שישי) לגמר טורניר ווימבלדון בפעם השישית בקריירה שלו, והוא מצפה למנצח בחצי הגמר השני, במפגש הענקים בין שניים מהטניסאים הטובים בכל הזמנים, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל.


הסרבי בן ה-32, ניצח תוך שעתיים ו-49 דקות את הספרדי רוברטו באוטיסטה-אגוט 1:3, אחרי 2:6, 6:4, 3:6, 2:6. הספרדי בן ה-31 המדורג 22 בעולם, נתן פייט למדורג מספר 1 אך נכנע לו כצפוי, הגם שלקח מערכה אחת. ג'וקוביץ' פתח בצורה מוחצת, ועלה ל-0:3 מהיר במערכה הראשונה. הספרדי ניצח במשחקון ההגשה הבא, אבל המערכה המשיכה להתנהל בשליטה מוחלטת של ג'וקוביץ', שעלה ל-2:5. במשחקון הבא הוא השלים 2:6 תוך 36 דקות.


באוטיסטה אגוט פתח טוב את המערכה השנייה. הספרדי גילה הרבה אופי, הצליח לשמור על הגשותיו וניצח 4:6. הסרבי כעס במהלך המערכה על התנהגותו של חלק מהקהל ומחה על כך שוב ושוב.



ג'וקוביץ' בחצי הגמר. ישמור כל תוארו? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)


במערכה השלישית ג'וקוביץ' לא נרגע אך בכל זאת התעלה,  ניצל את אפשרות השבירה הראשונה שלו, במשחקון החמישי, ועלה ל-2:4. הספרדי השיג שתי אפשרויות שבירה משלו במשחקון הבא, לא הצליח לנצל אותן והסרבי ניצח 2:6, כדי לעלות ל-1:2 במשחק.


במשחקון הרביעי של המערכה הרביעית החליק ג'וקוביץ' על הדשא, הצליח להתאושש, שבר וברח ל-1:3. שבירה נוספת סגרה עניין עבורו, בדרך ל-2:6 במערכה, 1:3 במשחק כולו וכרטיס לגמר לאלוף השנה שעברה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי