ארז וידר מונה למנכ"ל החדש של מרכזי הטניס בישראל

ארז וידר
ארז וידר | יח"צ

איש ח"א לשעבר, שמילא תפקידים בכירים בבנק הפועלים, נבחר ע"י ועדת איתור מיוחדת שכללה חברי הנהלה בינלאומיים מארה"ב, קנדה וישראל. יחליף את ארי שטרסברג. וידר: "שמח להגיע לארגון שנוגע בחייהם של אלפי ילדים"

(גודל טקסט)

ארז וידר (56) מונה היום (רביעי) לתפקיד מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל ויחל את תפקידו בתאריך ה-1 בספטמבר. וידר הינו איש חייל אוויר לשעבר אשר שירת כאיש צוות אוויר ופיקד על מאות חיילים. הוא בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה באוניברסיטת ת"א ובעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון. במשך 23 שנה מילא בהצלחה תפקידי ניהול בכירים בבנק הפועלים.

ועדת איתור מיוחדת שכללה חברי דירקטוריון של מרכז הטניס מארה"ב, קנדה וישראל, בחרה בו מתוך עשרות מועמדים תוך ליוו חברת השמה מהמובילות בארץ. הוא מחליף בתפקידו את ארי שטרסברג ששימש בתפקיד בשלוש וחצי השנים האחרונות, ויהיה אחראי על 15 מרכזי הטניס של הארגון ברחבי הארץ. המטרות העיקריות של וידר יהיו לייצר את הדור הבא של אלופי טניס מקצועניים שיתחרו בסבב העולמי וכן להכפיל את כמות הילדים והנוער במרכזי הטניס.

עם בחירתו לתפקיד אמר וידר: "אני שמח להגיע לארגון הנוגע בחיים של אלפי ילדים ולכן יש אלפי סיבות לרצון שלי להיות חלק ממנו. אני מאמין גדול בטוב של האנשים וביכולתנו להשפיע לטובה על החברה בישראל. אמונתי היא שהערכים שהטניס מביא איתם הם ערכים שכל אדם ואדם  יכול ללמוד מהם ולקבל מהם השראה. כל ילד הוא עולם ומלואו, ובמעט שפגשתי נוכחתי לדעת שהאנשים בארגון מבינים שזו זכות גדולה לעבוד בו. הם מלאי תשוקה ואהבה ורואים בעבודה זו שליחות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי