ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השני בארה"ב, קרבר הודחה במפתיע

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Elsa/Getty Image

הסרבי גבר על קרבאייס באנה בשלוש מערכות, הגרמניה שזכתה בטורניר לפני שלוש שנים נכנעה לכריסטינה מלאדנוביץ' ונפרדה מהתחרות. אשלי בארטי חזרה מפיגור מערכה לניצחון, גם קיי נישיקורי בשלב הבא

(גודל טקסט)
 הגרנד סלאם האחרון לעונת הטניס הנוכחית יצא היום (שני) לדרך, עם תחילתה של אליפות ארצות הברית הפתוחה. ההפתעה הגדולה ביותר נרשמה אצל הנשים, שם אנג'ליק קרבר, שזכתה בטורניר ב-2016, הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי כריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתייה. קרבר המשיכה למעשה את המומנטום השלילי מווימבלדון, שם הודחה בסיבוב השני שנה בלבד אחרי שהניפה את הגביע. הגרמנייה הפסידה בשלוש מערכות, 5:7, 6:0, 4:6.


מדורגת בכירה נוספת שהייתה בסכנת הדחה היא אשלי בארטי. זוכת הרולאן גארוס בשנה הנוכחית, הניצבת במקום השני בדירוג העולמי, נכנעה 6:1 לזארינה דיאס במערכה הראשונה, אבל התעשתה בשתי המערכות הבאות שבהן ניצחה 3:6 ו-2:6 ועלתה לשלב הבא.


אצל הגברים, המדורג הבכיר נובאק ג'וקוביץ' גבר על רוברטו קרבאייס באנה בשלוש מערכות, 4:6, 1:6, 4:6. קיי נישיקורי, השביעי בעולם, גבר על מרקו טרונגליטי הארגנטינאי במשחק שארך 47 דקות בלבד. היפני ניצח 1:6 במערכה הראשונה ויריבו פרש במהלך השנייה, כשהתוצאה הייתה 1:4 לרעתו. גם דניל מדבדב, החמישי בדירוג, ניצח בשלוש מערכות את פראינש גונסווארן ההודי. בהמשך הלילה יעלה רוג'ר פדרר למגרש המרכזי ויפגוש הודי אחר, סומיט נאגאל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי