נדאל ניצח בקלות את מילמן באליפות ארה"ב הפתוחה

רפאל נדאל
רפאל נדאל | Mike Stobe/Getty Images

הספרדי, המדורג שני בעולם, גבר על יריבו האוסטרלי תוך שעתיים ושבע דקות עם 6:3, 6:2 ו-6:2. יפגוש בסיבוב השני את קוקינאקיס המדורג 203. לאחר המשחק אמר: "ההתחלות קשות, משחק רע ואתה עלול לשלם מחיר יקר"

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב הראשון של טורניר של ה-US Open, אליפות ארה"ב הפתוחה, שסיפקו לא מעט הפתעות עם הדחתם של סטפנוס ציציפאס ודומיניק ת'ים, נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי), הפעם ללא הפתעות: רפאל נדאל העפיל לסיבוב השני לאחר שגבר על ג'ון מילמן האוסטרלי בשלוש מערכות תוך שעתיים ושבע דקות. הספרדי  ניצח 6:3, 6:2 ו-6:2 במה שהיה הפתיחה הטובה ביותר של הטורניר מאז 2009, לעיני מ-23,771 צופים נלהבים. כמוכן, מאזנו באליפות בשלב הראשון עלה ל-0:15 – מרשים! האוסטרלי השתדל מאוד ונראה שקופח מעט מבחינת תוצאה. גם העובדה שנדאל ביצע יותר טעויות (31 לעומת 22) לא מנעה ממנו להעפיל לשלב הבא.


רפא שלט לחלוטין במשחק מבלי שהיריב, שגבר בשנה שעברה על רוג'ר פדרר בשלב ה-1/16, הצליח לעמוד בקצב המשחק. הוא נראה מרוכז, נייד וטוב מאוד ברמה הפיזית.  בשלב הבא יפגוש נדאל את תנאסי קוקינאקיס האוסטרלי בן ה-23 המדורג 203 בעולם, שטרם הצליח לעמוד בציפיות הגדולות שיצר בתחילת דרכו. זה יהיה המפגש השני שלהם, שכן ב-2014 באליפות אוסטרליה הפתוחה, קוקינאקיס בן ה-17 נכנע 6:2, 4:6, 6:2.


נדאל אמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד לנצח, המשחק הראשון הוא תמיד קשה, אפילו מרגיש כמו משהו חדש. ההתחלות לא קלות. אני מכבד כל יריב. הוא יריב קשוח וידעתי שאצטרך לשחק טוב כדי לנצח ואני שמח שעשיתי את זה. משחק רע אחד ואתה עלול לשלם על כך מחיר יקר, אני שמח שזה לא קרה".
.

נדאל בפעולה. שיחק מצוין (KENA BETANCUR/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי