פדרר התקשה מול המדורג 99 אבל העפיל לסיבוב השלישי בארה"ב

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Elsa/Getty Images

הקרחון השווייצרי נשבר בשתי ההגשות הראשונות שלו, ודאמיר דז'ומהור חלם על סנסציה, אבל המדורג שלישי חזר וניצח בשלוש המערכות הבאות. נישיקורי גבר על קלאן, גם פלישקובה עלתה לסיבוב הבא

(גודל טקסט)

אליפות ארה"ב הפתוחה נמשכה היום (רביעי) עם יום 3 של התחרות, שפתח את הסיבוב השני. במרכז העניינים רוג'ר פדרר המשיך את המסע שלו לעבר זכייה שישית בקריירה וראשונה מאז 2008. רוב משחקי היום נדחו בשל גשם.

הראשון לרשום העפלה לסיבוב השלישי היה קאי נישיקורי, שפגש את בראדלי קלאן, ואמנם לא הביס את האמריקאי אך גם לא התקשה במיוחד. הוא שבר כבר במשחקון השלישי בדרך ל-1:2, והשיג שבירה נוספת כדי לנצח 2:6 במערכה הראשונה. גם בשנייה הוא שבר ראשון, ועלה מהר מאוד ל-2:4 שקירבו אותו להובלה משמעותית, אבל אז איבד ריכוז ואיבד שתי הגשות, נותן למדורג 108 בעולם לנצח 4:6 כולל שבירה בנקודת מערכה אכזרית במיוחד.

גם במערכה השלישית קלאן לא עשה חיים קלים ליפני. הוא שמר על שתי ההגשות הראשונות שלו אבל הפסיד בשלישית וירד לפיגור 2:4, נותן לנישיקורי הזדמנות לנצח את המערכה דווקא בהגשות שלו. המדורג שביעי בעולם לא החמיץ את ההזדמנות ובנקודת השבירה השלישית השיג 3:6 ואת ההגעה למערכה הרביעית בהובלה. הוא ניצל את המומנטום כדי לעלות ל-0:3 חלק ומשם התקרב לניצחון עם 1:5, אבל במקום לקחת את המשחק איבד את ההגשה ונתן לקלאן הזדמנות לצמק ל-3:5. הוא היה אמור לסגור את הסיפור במשחקון הבא, אבל שוב יצא מפוקוס והאמריקאי שבר שוב, מצמק ל-4:5 ואז משווה ל-5:5, מבטיח דרמה לפחות במערכה הרביעית. אלא ששם נגמר לו הכוח ונישיקורי השיג שתי נקודות חשובות בדרך ל-5:7 שהעלו אותו לסיבוב השלישי.

נישיקורי. חשב שהוא בדרך למשחק קל (Al Bello/Getty Images)
נישיקורי. חשב שהוא בדרך למשחק קל (Al Bello/Getty Images)

פדרר היה קצת חלוד בפתיחת המשחק שלו נגד דאמיר דז'ומהור, ובזמן שהוא מתחמם הבוסני כבר הספיק לשבור פעמיים ברציפות ולעלות ל-0:4 מהיר. פדרר שבר מיד לאחר מכן, אבל את המומנטום הוא לא הצליח להחזיר ואת המערכה הראשונה ניצח דז'ומהור 3:6. השוויצרי לא התרגש, שבר פעמיים במערכה השנייה בדרך ל-2:6 והשווה את התוצאה, ומנצח 3:6 גם במערכה השלישית כדי להתקרב צעד נוסף לניצחון. גם המערכה הרביעית היתה קלה, ועם 4:6 פדרר רשם עוד העפלה לסיבוב השלישי בפעם ה-19 ברציפות.

נשים: מדיסון קיז תזכה סוף סוף בגראנד סלאם?
בנשים, מדיסון קיז רוצה לחזור על ההישג מלפני שנתיים אז העפילה לגמר ולעשות הפעם צעד אחד קדימה, אך קודם היה עליה לעבור את לין ז'ו הסינית. היא עשתה זאת בקלות עם 4:6, 1:6 תוך שעה ו-11 דקות. לפני כן, המדורגת 3 קרולינה פלישקובה הביסה בלי בעיה 1:6, 4:6 את מרים בולקוואדה (20).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי