פדרר עלה לשמינית גמר ארה"ב, נישיקורי הודח במפתיע

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Elsa/Getty Images

הפנומן השווייצרי הביס 2:6, 2:6, 1:6 את דניאל אוונס הבריטי (58) והוא מחכה למנצח בין פבלו קורנו בוסטה לדויד גופן. אלכס דה מינאר (38) הפתיע את היפני המדורג שביעי בארבע מערכות, פלישקובה גברה על ז'אבר

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי באליפות ארה"ב הפתוח יצא היום (שישי) לדרך, וגולת הכותרת היא רוג'ר פדרר ומטרתו לזכות בעוד תואר גראנד סלאם. הקרחון השווייצרי פגש את דניאל אוונס ולא התקשה בדרך ל-0:3 תוך שעה ו-23 דקות.

לפדרר לקח זמן להתחמם, והוא לא השיג שבירה עד המשחקון השישי אז עלה ל-2:4, אבל משם הוא פשוט דרס את הבריטי עם עוד שבירה בדרך ל-2:6 במערכה הראשונה ושתי שבירות נוספות שקבעו 2:6 גם במערכה השנייה. במערכה השלישית הוא אפילו הוריד את הרגל מהגז, נותן ליריבו לשבור בעצמו ולצמק ל-1:2, אך מיד שבר פעמיים והביס את המדורג 58 1:6, עולה לשמינית הגמר. כעת הוא מחכה למנצח בין פאבלו קורנו בוסטה לדויד גופן.

קאי נישיקורי חלם על חזרה לגמר בו הופיע ב-2014, אז הפסיד למארין צ'יליץ', אבל לא פתח טוב את המשחק שלו נגד אלכס דה מינאר האוסטרלי. תוך קצת יותר משעה וחצי התוצאה היתה 0:2 לדה מינאר, עם 2:6 ו-4:6 משכנעים. היפני המדורג שביעי הציל מעט מהכבוד העצמי שלו עם מערכה שלישית נהדרת שהסתיימה ב-2:6 לטובתו, אבל אז שוב איבד ריכוז ושתי הגשות במערכה הרביעית כדי להפסיד 3:6 ולמצוא את עצמו בחוץ.

נישיקורי מאוכזב. קיווה להגיע הרבה יותר רחוק (Al Bello/Getty Images)
נישיקורי מאוכזב. קיווה להגיע הרבה יותר רחוק (Al Bello/Getty Images)

בנשים, המדורגת שלישית קרולינה פלישקובה לא התקשתה נגד אונס ז'אבר התוניסאית (62). עם 1:6 במערכה הראשונה, היא נתנה לעצמה לנוח בשנייה ואיבדה שלוש הגשות – אם כי שברה פעמיים – בדרך ל-6:4 בשוויון מערכות, ואז ניצחה בקלות 4:6 במערכה הרביעית והשיגה את הכרטיס לשמינית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי