ג'וקוביץ' התעמת עם אוהד, אך התעשת ועלה לשלב הבא

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

המדורג מספר 1 בעולם נתפס מאיים על אדם שהפריע לחבטותיו, אולם על המגרש טייל עם 3:6, 4:6, 2:6 בדרך לסיבוב הרביעי. גם מדבדב ביצע תנועה מגונה ליציע ועלה שלב, קיז וסביטולינה ניצחו וייפגשו אחת את השנייה

(גודל טקסט)

יום משחקים נוסף באליפות ארצות הברית הפתוחה הסתיים הלילה (בין שישי לשבת) ובמוקד ניצב הסרבי נובאק ג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם שאמנם על המשטח לא התקשה לדרוס 3:6, 4:6, 2:6 את דניס קודלה (11 בעולם) תוך 125 דקות בלבד, אולם נתפס במצלמות מתעמת עם אוהד במהלך החימום למשחק.

ג'וקוביץ', שככל הנראה מאחוריו ישב אדם שהפריע לחבטותיו, החליט לגשת ונראה כמי שמבקש ממנו להפסיק לחבל לו במשחק. אלא שכנראה התשובה לה זכה "נולה" לא סיפקה את מבוקשו, כי אחרת קשה להסביר את העובדה שמאמנו ניסה להרחיק אותו מהאיזור, תוך שהטניסאי מצביע על אותו אוהד ומאיים עליו "אני אמצא אותך".

ג'וקוביץ' דווקא זכה להגנה ברשתות החברתיות בטענה שאותו אוהד צריך למצוא את את מקומו מחוץ למגרש, אבל בהחלט ייתכן שאותה תקרית מנעה ממנו להתרכז ולהציג את שיא יכולתו – לראיה 31 טעויות בלתי מחויבות ביצע המדורג מספר 1 בעולם, מה שלא מנע ממנו להעפיל לסיבוב הרביעי אולי בדרך לזכייה בגרנד סלאם חמישי מתוך ששת האחרונים, אחרי שנפל רק בגרולאן גארוס השנה. בשלב הבא ימתין לו השווייצרי סטן ואוורינקה, שמדורג 23, אחרי 4:6, 6:7(9), 6:7(4) על פבלו לורנצי האיטלקי.


יום לא פשוט. ג'וקוביץ' (Clive Brunskill/Getty Images)

ועוד הלילה, גריגור דמיטרוב ניצח 5:7, 6:7(8), 2:6 את קמיל מאז'שרזק הפולני וגם דניל מדבדב הרוסי בשלב הבא, אלא שכמו ג'וקוביץ' גם הוא התעמת עם אוהד ונתפס מבצע תנועה מגונה. מדבדב גם נאלץ להזיע בדרך לסיבוב הבא ועם 6:7(1), 6:4, 6:7(7), 4:6 על פליסיאנו לופס (61) עלה לשלב הבא, שם הוא יפגוש המדורג חמישי את דומיניק קופר שמדורג במקום ה-118. דויד גופן (15) זכה גם הוא לשני שוברי שוויון, אך סיים עם שלוש מערכות את המפגש נגד פבלו קרנו בוסטה – 6:7 (5), 6:7(9) ו-5:7.

בנשים הייתה זו מדיסון קיז שעם 3:6, 5:7 חלפה על פני סופיה קנין בקרב בין שתי אמריקאיות וכעת תמתין לה בשלב הבא אלינה סביטולינה שמצדה ניצחה ב"דרבי האוקראיני", 2:6, 0:6 קליל את דיאנה יסטרמסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי