נדאל עלה לשמינית הגמר בארה"ב, אוסקה הדיחה את גוף

רפאל נדאל
רפאל נדאל | Elsa/Getty Images

המדורג שני בעולם ניצח את היון צ'ונג הקוריאני למרות יכולת פושרת ויפגוש את מארין צ'יליץ' בשלב הבא. האלופה המכהנת גברה על האמריקאית המלהיבה, שהופיעה לראשונה במגרש המרכזי

(גודל טקסט)
זו לא הייתה התצוגה הכי מרשימה של רפאל נדאל, אבל המדורג שני בעולם גבר הלילה (בין שבת לראשון) על היון צ'ונג הקוריאני, בדרך לשמינית גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. הספרדי ניצח 3:6, 4:6, 2:6 למרות שביצע לא מעט טעויות בלתי מחויבות והעמיד אחוזי הצלחה בינוניים בהגשות הראשונות, אבל בסך הכל זה היה אימון טוב בשבילו לקראת אתגר קשה הרבה יותר בשלב הבא, שבו יפגוש את מארין צ'יליץ' הקרואטי שניצח את ג'ון איסנר 5:7, 6:3, 6:7, 4:6.


גם המדורג שישי בעולם, אלכסנדר זברב, הבטיח את מקומו בין 16 האחרונים לאחר שניצח את אליאז בדנה 7:6, 6:7, 3:6, 6:7. הגרמני רשם ציון דרך חשוב, עם עלייה ראשונה בקריירה לשמינית גמר הגרנד סלאם המשוחק באמריקה. בסיבוב הבא הוא יפגוש את המנצח בין דייגו שוורצמן הארגנטינאי לטניס סאנדגרן האמריקאי.


ניק קיריוס הפרובלמטי סיים את דרכו בטורניר, לאחר שנכנע בשלוש מערכות לאלכסנדר רובלב – 7:6, 7:6, 3:6. גאל מונפיס הצרפתי עלה לשלב הבא לאחר משחק צמוד ביותר נגד דניס שפובאלוב הצעיר, שנולד בישראל וגדל בקנדה מגיל שנה. מונפיס ניצח 6:7, 7:6, 4:6, 7:6, 3:6.




אצל הנשים, האלופה המכהנת נעמי אוסקה רשמה ניצחון עוד ניצחון משכנע ושמה סוף לדרכה של קורי גוף בטורניר. היפנית ניצחה 3:6, 0:6 אל מול 23,771 צופים שהגיעו לצפות מקרוב בהופעת הבכורה של "קוקו" בת ה-15 במגרש על שם ארתור אש.


ביאנקה אנדרייסקו בת ה-19 הדיחה את קרוליין ווזניאקי. הקנדית נזקקה לשעה ו-33 דקות על מנת להשלים 4:6, 4:6 ולדלג לעבר שמינית הגמר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי