נדאל איבד מערכה, אך לא התקשה בדרך לרבע הגמר

רפאל נדאל
רפאל נדאל | DOMINICK REUTER/AFP/Getty Images

אליפות ארצות הברית: המדורג 2 גבר על מרין צ'יליץ' 3:6, 6:3, 1:6, 2:6 ויפגוש את דייגו שוורצמן, גם מונפיס בין 8 האחרונים אחרי 1:6, 2:6, 2:6 קליל על אנדוחאר ויתמודד מול ברטיני בשלב הבא

(גודל טקסט)

יום משחקים נוסף באליפות ארצות הברית הפתוחה הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) וגולת הכותרת היא ניצחונו של רפאל נדאל, המדורג 2 בעולם שאמנם איבד מערכה לראשונה בתחרות נגד מרין צ'יליץ' הקרואטי, אבל התאושש ושייט בשתי במערכות האחרונות כל הדרך ל-3:6, 6:3, 1:6, 2:6 תוך שעתיים ו-52 דקות.

אחרי פרישתו של ג'וקוביץ' יום קודם לכן, הפך למעשה נדאל למדורג הכי בכיר בטורניר והוא ידע שמולו יריב עיקש בדמות הקרואטי המדורג 22, אלא שהאחרון ביצע לא פחות מ-40 טעויות בלתי מחויבות, כמעט כפול מנדאל. "השור ממאיורקה" גם תירגם לא פחות מ-83 אחוזים מהגשותיו הראשונות לנקודות וכך בלתי אפשרי להכניע יריב כמו נדאל, שברבע הגמר יפגוש את הארגטינאי דייגו שוורצמן המדורג 20, מי שהדיח אתמול את המדורג 6 אלכסנדר זברב בארבע מערכות.

במשחק נוסף הלילה, גאל מונפיס (13) הביס את היריב הספרדי פבלו אנדוחאר בן ה-33 בתוצאה 1:6, 2:6 ו-2:6 – שלוש מערכות קלילות מאוד עבור הצרפתי, שניצח תוך פחות משעה וחצי בדרך למפגש ברבע הגמר נגד מתיאו ברטיני האיטלקי (25).


נדאל וצ'יליץ' בסיום (Clive Brunskill/Getty Images)

בסבב הנשים, במשחק שסגר את שלב שמינית הגמר גברה המדורגת 15 הקנדית ביאנקה אנדרייסקו 1:6, 6:2, 2:6 על טיילור טאוסנד המקומית וכעת מצפה לה מפגש מול אליס מרטנס הבלגית (25).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי