רוג'ר פדרר: "מאוכזב שזה נגמר, עשיתי כמיטב יכולתי"

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Elsa/Getty Images

השווייצרי שהודח ברבע הגמר אמר כי עלה למשחק עם פציעה: "היו לי כאבים בגב ובצוואר והייתי זקוק לטיפול מסויים, אבל זה הזמן לדבר על גריגור דימיטרוב ולא עלי". על סיום דרכו: "צריך לדעת לקבל גם הפסדים"

(גודל טקסט)
רוג'ר פדרר יעדיף לשכוח את שנת 2019 מבחינה אישית – אחרי ההפסד קורע הלב בגמר ווימבלדון לנובאק ג'וקובץ' אחרי חמש שעות של טניס, השווייצרי סיים את דרכו באליפות ארה"ב הפתוחה כבר הלילה (בין שלישי ורביעי) בשלב רבע הגמר על ידי גריגור דימיטרוב מהמקום ה-78 בעולם, שנה בדיוק אחרי שסיים את דרכו באותו טורניר בשמינית הגמר.


פדרר אמר בסיום: "פשוט מאוכזב שזה נגמר, כי הרגשתי שאני משחק ממש טוב, עשיתי כמיטב יכולתי. זה פספוס גדול, אבל צריך גם לקבל את ההפסדים, הם חלק מהמשחק. מצפה לזמן עם המשפחה, אז בסך הכל החיים עם בסדר".


בנוסף לכך הודה כי השווייצרי כי אינו במיטבו ושיתף מדוע יצא מחוץ למגרש אחרי המערכה הרביעית: "הייתי זקוק לטיפול מסוים בגב ובצוואר. אבל זה הזמן לדבר על גריגור דימיטרוב ולא עלי, היו לי עדיין סיכויים לנצח אחרי המערכה הרביעית, אבל היה לי קשה לחזור למשחק".





מתי החלו הכאבים: "בשעות אחר הצהריים, אבל יכולתי לשחק, ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי. לא הייתה לי שום סיבה לוותר וגריגור דימיטרוב עשה את המשחק. ניסיתי לעשות הרבה דברים, כאב או לא הייתה עושה אותו הדבר. לפעמים הייתי רחוק מדי מהכדורים וזה יכול לקרות, אבל חשוב לציים שגם הכישרון של היריב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי