הגרלת גביע דייויס נגד שבדיה: לשם יפתח מול יימר

נבחרת הדייויס בשבדיה
נבחרת הדייויס בשבדיה | לידור גולדברג, איגוד הטניס

המחבט מספר 2 של ישראל יעלה ראשון מול המדורג 106 בעולם (שישי ב-18:00) בשטוקהולם, סלע ("נעשה את הכי טוב שלנו") יפגוש מיד לאחר מכן את אריקסון (280). הקפטן הראל לוי: "אנחנו אופטימיים"

(גודל טקסט)

הגרלת סדר המשחקים במפגש גביע דייויס בין ישראל לשבדיה נערכה הבוקר (חמישי) בשטוקהולם, לקראת המשחקים בסוף השבוע במסגרת בית 1 אירופה/אפריקה, בימים שישי ושבת באולם "קונגליגה טניסהאלן" על משטח קשה.

מחר יתקיימו שני משחקי יחידים החל מ-18:00 שעון ישראל, כאשר עידן לשם, המדורג במקום ה-395 בעולם יפתח מול מיקאל יימר המדורג 106 ואחריו יעלה דודי סלע (146) מול מרקוס אריקסון (280). בשבת (15:00) יפתח את היום משחק הזוגות, כאשר יוני ארליך (101 בדירוג הזוגות) ודניאל צוקרמן (802 ביחידים) ישחקו מול אריקסון ואנדרה גוראנסון (119 בזוגות). לאחר מכן יתקיימו שני משחקי היחידים הנותרים – דודי סלע מול יימר ולשם מול אריקסון.

ניצחון יעלה את הנבחרת למפגש פלייאוף העלייה לאליפות העולם שיתקיים במארס 2020, הפסד ישלח את הנבחרת למפגש הישרדות במארס 2020 מול הנבחרת שתעפיל מבית 2. הקפטן הראל לוי: "החבר'ה נראו טוב מאוד השבוע, אנחנו מוכנים למחר, מה שנשאר לנו זה להציג את היכולה הטובה גם במאני טיים על המגרש ואנחנו אופטימיים".

הטניסאי הבכיר דודי סלע הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב על המגרש, תמיד בדייויס אלה משחקים קשים, שבדיה נבחרת טובה ומשחקת בבית כאשר מיקאל יימר הוא שחקן טוב שקרוב לטופ 100, ואני חושב שזה יהיה קשה, אבל נעשה את הכי טוב שלנו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי