בגיל 36 ועם שלושה ילדים: קים קלייסטרס חוזרת מפרישה

קים קלייסטרס
קים קלייסטרס | Cameron Spencer/Getty Images

הטניסאית הבלגית פרסמה ברשתות החברתיות כי היא חוזרת לעולם הטניס לאחר 7 שנים: "אני אוהבת להיות אמא ואוהבת לשחק טניס. אז חשבתי לעצמי 'מדוע לא אוכל לעשות את שניהם?'"

(גודל טקסט)
קים קלייסטרס חוזרת לעולם הטניס. הבלגית שפרשה לפני שבע שנים וזכתה בעבר בארבעה טורנירי גראנד סלאם (שלוש פעמים בטורניר ארה"ב הפתוחה ופעם אחת באליפות אוסטרליה) חוזרת בגיל 36 אל סבב ה-WTA והפעם כאמא לשלושה ילדים: "אני אוהבת להיות אמא ואוהבת לשחק טניס. אז חשבתי לעצמי 'מדוע לא אוכל לעשות את שניהם?'".


בסרטון שפירסמה ברשתות החברתיות היום (חמישי) אמרה קלייסטרס שהיא הקדישה זמן רב לגידול הילדים, אך פיספסה את הבאז של המשחק. "אהבתי להיות טניסאית מקצועית. בכנות, אני מתגעגעת לתחושה הזו. בשבע השנים האחרונות הייתי אמא במשרה מלאה ואני רוצה לשלב בין שניהם. קדימה, נחזור עוד פעם אחת, נתראה בשנת 2020".


קלייסטרס דורגה בשיאה במקום הראשון בסבב, והייתה הבלגית הראשונה לעשות זאת. בנוסף לטורנירי הגראנד סלאם היא זכתה ב-41 תארי WTA. היא גם בעלת שיא הזכיות בגראנד סלאם כאמא – שלושה מהתארים היוקרתיים שלה הגיעו אחרי הלידה הראשונה. לאחר שפרשה כבר פעמיים במהלך הקריירה, היא חוזרת לשחק עם הרבה תשוקה: "האהבה לספורט כמובן עדיין שם. אני לא צריכה להוכיח שום דבר, אבל אני רוצה לאתגר את עצמי ולהיות חזקה שוב, נראה אם הגוף שלי יוכל לעמוד בזה".

 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי