דניאל צוקרמן ולינה גלושקו עלו לחצי גמר אליפות ישראל בטניס

דניאל צוקרמן
דניאל צוקרמן | לידור גולדברג

האלוף המכהן בגברים הכניע את אהרון כהן ויתמודד בשלב הבא עם רן עמר, שגבר על ליאור גולדברג. הטניסאית שמנסה לקטוף את התואר בו זכתה אחותה יוליה שלוש פעמים, ניצחה את ניקול נדל ותשחק נגד שלי ברזניאק

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בטניס לשנת 2019 ממשיכה להתקיים בימים אלו והיום (רביעי) נקבעו חצאי הגמר ובנשים, כמו גם משחקי הגמר בזוגות שיתקיימו מחר. משחקי היחידים יתקיימו מחר במקביל החל מ-9 בבוקר, בעוד הזוגות ייצאו לדרך ב-10:30 לכל המוקדם.

בגברים, האלוף המכהן דניאל צוקרמן ניצח 2:6, 2:6 את אהרון כהן ויפגוש בשלב ארבעת האחרונים את רן עמר, שגבר 4:6, 1:6 על ליאור גולדנברג. בקרב המקביל על הכרטיס לגמר ייפגשו אור רם-הראל, שניצח 3:6, 1:6 את אוראל אוביל ויאשה זמל, שגבר 6:4, 5:7, 1:6 על שחר אלבז.

לינה גלושקו עלתה לחצי גמר הנשים לאחר ניצחון 4:6, 2:6 על ניקול נדל ותתמודד מול שלי ברזניאק שרשמה 3:6, 1:6 נגד ירדן אקלר. בחצי הגמר השני תשחק ולדה קאטיץ' (אקשיברובה), שחלפה על פני שביט קמחי עם 3:6, 0:6, ושחר בירן שניצחה 3:6, 6:3, 3:6 את מאיה טחן.

ולדה קאטיץ'. מחפשת זכייה שנייה ברציפות (לידור גולדברג)
ולדה קאטיץ'. מחפשת זכייה שנייה ברציפות (לידור גולדברג)

בגמר הזוגות לגברים ישחקו אדוארדו כהן וסאמר אלטורי נגד אור רם-הראל ואיגור סמילנסקי. אצל הנשים, מאיה טחן ושביט קמחי יפגשו את לינה גלושקו וניקול חירין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי